Dispecer Departament Tehnic - Part Time

UPC Romania S.A.

14-11-2010 | EXPIRA LA 20-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Efectueaza dispecerizarea echipelor de operatiuni clienti pe teren;
• Operează în sistemul de management al clientilor: emite, editeaza, inchide si urmareste finalizarea ordinelor de lucru;
• Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre echipele de operatiuni clienti, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei;
• Comunica sesizarile catre departamentele care se ocupa de intervenţiile pe teren;
• Telefoneaza clientilor pentru a verifica rezolvarea instalarii, in cazul unui client nou sau a defectiunilor;
• Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea;


CERINTE

• Cunostinte in domeniul retelisticii - nivel mediu;
• Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare;
• Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office;
• Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
• Cunoasterea tehnicilor de tratare rapida a apelurilor constituie un avantaj;
• Reprezinta un avantaj cel putin 6 luni pe un post similar;


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.