Dispecer - Departament Tehnic

UPC Romania

16-10-2012 | EXPIRA LA 15-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

• Efectueaza dispecerizarea echipelor de operatiuni clienti pe teren.
• Operează în sistemul de management al clientilor: emite, editeaza, inchide si urmareste finalizarea ordinelor de lucru.
• Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre echipele de operatiuni clienti, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei.
• Comunica sesizarile catre departamentele care se ocupa de intervenţiile pe teren.
• pastreaza comunicarea cu clientii pentru a verifica rezolvarea instalarii, in cazul unui client nou sau a defectiunilor.
• Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea.


CERINTE

Cerinte:
• Cunostinte in domeniul retelisticii - nivel mediu.
• Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare.
• Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office.
• Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu.
• Cunoasterea tehnicilor de tratare rapida a apelurilor constituie un avantaj.
• Reprezinta un avantaj experienta de cel putin 6 luni pe un post similar.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)