DISPECER CALL CENTER

SETRIO SOFT

21-01-2013 | EXPIRA LA 20-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluare apeluri call center;


CERINTE

Experienta intr-o pozitie similara (constituie avantaj)
Cunostinte administrare sisteme desktop - Windows XP,nivel avansat, rapiditate
Abilitati reale de comunicare,


BENEFICII OFERITE

- salariu
- bonuri de masa ;
- decontare transport;


DESCRIEREA FIRMEI

Proiectare si dezvoltare de solutii software in domeniul medical.
Setrio Soft ofera servicii integrate de tehnologie a informatiei pentru farmacii, medici de familie si de specialitate.
Echipa noastra este tanara, dinamica, numarand 60 de angajati cu o vasta experienta in analiza, dezvoltare, implementare, suport si consultanta software si hardware.
Motto-ul nostru, “Impreuna mereu”, se adreseaza atat angajatilor Setrio Soft cat si colaboratorilor nostri.
Misiunea noastra este de a ne ajuta partenerii in atingerea obiectivelor strategice si impreuna cu acestia sa dezvoltam produse inovatoare, performante si de calitate superioara.
Valorile noastre sunt: seriozitatea, daruirea, profesionalismul, respectul fata de client.