Dispecer

UPC Romania S.A.

28-06-2016 | EXPIRA LA 28-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Preia apelurile de la echipele de operatiuni clienti pe teren;
• Opereaza in sistemul de management al clientilor: emite, editeaza, inchide si urmareste
finalizarea ordinelor de lucru;
• Comunica sesizarile catre departamentele care se ocupa de interventiile pe teren;
• Telefoneaza clientilor pentru a verifica rezolvarea instalarii, in cazul unui client nou sau a
defectiunilor;
• Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in
retea;
• Identifica problemele care apar si le rezolva eficient;
• Propune îmbunatatiri de fond pentru cresterea eficientei si dezvoltarea la nivel national
a companiei/departamentului;


CERINTE

• Experienta de cel putin sase luni pe un post similar reprezinta un avantaj;
• Cunostinte de lucru cu calculatorul;
• Intelegere buna a activitatii de cablu;
• Luarea deciziilor la timp;
• Orientare catre client si catre rezultate;
• Organizare, planificare si Time Management;
• Negociere;
• Calm si rezistenta la presiune;
• Integritate si incredere;


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.