Dispatcher for Customer support projects

Viveo Technology Toptech

15-12-2008 | EXPIRA LA 21-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- monitorizarea activitatii celor 12 membri ai echipei respectiv asignarea de tichete verificand in prealabil incarcarea fiecaruia pentru a asigura o distributie corecta;
- va fi primul punct de contact cu clientului: imediat ce clientul ridica un tichet va trebui sa fie contact telefonic ca prima alegere sau prin email;
- verificarea informatiei trimisa de client (datele primite sa fie corecte si complete);
- verificarea si updatarea tuturor tichetelor cu statusul curent si mentinerea zilnica a comunicatiei cu clientul in limba vorbita de acesta: EN, FR, ES, DE, IT.


CERINTE

- fluent cel putin 3 limbi straine (engleza, franceza, germana, italiana, spaniola etc. );
- studii superioare absolvite;
- initiativa, spirit de echipa;
- bune abilitati de comunicare;
- capacitate de asimilare rapida de noi cunostinte;


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant;
- bonuri de masa;
- perspective de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

Mediu placut, oameni de la care te poti inspira, profesionalism, stabilitate, proiecte interesante, interactiune cu mediul international.
Grupul Viveo este unul din cei mai puternici producatori de software bancar din Europa. Cei 25 de ani de experienta in domeniu, cei peste 750 de clienti in peste 35 de tari si cei 600 de angajati la nivel mondial ne recomanda ca un angajator de top.
Viveo Technology Toptech este Microsoft Business Partner si IBM Partner World for Software
www.toptech-software.com
www.viveo.fr