DIRECTOR VANZARI- BUCURESTI - FMCG

ABC Human Capital

02-03-2011 | EXPIRA LA 01-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza, organizeaza, si controleaza activitatea departamentului de vanzari pe zona alocata in vederea atingerii obiectivelor agreate
Elaboreaza si implementeaza strategia comerciala, stabileste planul anual de vanzari, urmareste indeplinirea planului de vanzari
Ia masuri concrete in vederea atingerii obiectivelor comerciale ale companiei
Dezvolta reteaua clientilor pe zona Bucuresti si zonele limitrofe, intretine relatile cu clientii din portofoliu/ distribuitorii
Negociaza contractele cu clientii din portofoliu
Implementeaza strategia de motivare, evaluarea performantelor la nivelul fortei de vanzari, in acord cu strategia de resurse umane a companiei
Propune solutii de optimizare a gamelor de produse prezente spre vanzare
Realizeaza studii si analize privind concurenta si cota de piata detinuta
Elaboreaza rapoartele si analizele de vanzari
Construieste sub indrumarea Managementului planul de afaceri si bugetul la nivel de departament
Stabileste obiectivele si indicatorii de performanta
Dezvolta si implementeaza sisteme manageriale


CERINTE

Experienta in coordonarea, organizarea unei echipe de vanzari, abilitati excelente de conducere, organizare, motivare a unei echipe
Experienta de lucru in domeniul FMCG
Disponibilitate la deplasari
Permis de conducere categoria B
Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!