Director Vanzari

BCL Group

12-10-2010 | EXPIRA LA 18-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiective:
- Elaborează şi urmăreşte realizarea planului de vânzări şi profit
- Conduce şi organizează activitatea departamentului
- Asigura un echilibru permanent al costurilor operationale.
- Creste imaginea companiei in piata.

Responsabilitati:
Elaborează şi urmăreşte realizarea planului de vânzări şi profit
- Analizează tendinţele pieţei şi propune Directorului General obiective de vânzări şi profit;
- Realizeaza strategiile de vanzare
- Translateaza strategiile in obiective masurabile, comparatibile si specifice si detalierea acestora in planuri de actiuni (de exemplu targeturi pentru volum, crestere sau distributie de produs);
- Stabileşte obiectivele managerilor din subordine în concordanţă cu obiectivele departamentului;
- Propune Directorului General politica de preţuri şi asigură aplicarea acesteia;
- Urmăreşte acoperirea naţională cu o reţea de distribuţie eficientă;
- Propune şi implementează măsuri de reducere a costurilor.
Conduce şi organizează activitatea departamentului
- Coordoneaza si verifica activitatea Regional Sales Manager-ilor din punct de vedere al organizarii echipei si a vanzarii;
- Organizeaza structura de vanzare a companiei pentru maximizarea rezultatelor;
- Se asigura de aranjarea optima a teritoriilor si a rutelor agentilor.
Financiar
- Participa la negocierea contractelor;
- Intocmeste si gestioneaza bugetul anual de vanzari;
- Controleaza si sa optimizeze toate costurile departamentului;
Clientii cheie
- Stabileste contactele de baza cu clientii cheie
- Ofera permanent sprijin in gasirea si dezvoltarea clientilor cheie.
- Urmareste derularea contractelor, aproba planul de vanzare pentru Clientii Cheie Internationali si Locali.


CERINTE

Specificatiile Postului
Nivel de studii: Studii superioare
Studii de specialitate: cursuri de specializare in vanzari, marketing, management

Experienta: Minim 3 ani pe un post similar preferabil intr-o firma nationala

Cunostinte:
Tehnici de vânzare directă şi indirectă
Tehnici de negociere
Cunoaşterea legislaţiei în domeniu
Cunostinte limba engleza – nivel avansat
Cunoştinţe operare MS Office

Abilitati:
Abilitati de comunicare;
Spirit organizatoric;
Capacitate de a evalua şi a lua decizii prompte;
Rezistenţă mare la stress.


BENEFICII OFERITE

Clientul nostru este o importanta companie de distributie din domeniul FMCG.


DESCRIEREA FIRMEI

B.C.L. GROUP este o firma de servicii resurse umane cu rezultate foarte bune in diverse proiecte pentru numerosi clienti semnificativi in peisajul economic romanesc.