Director Regional

LOGICODE S.A.

01-05-2009 | EXPIRA LA 07-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Initiaza, implementeaza si gestioneaza proiecte de dezvoltare ale companiei
- Implemeteaza ,monitorizeaza si ia masuri pentru indeplinirea obiectivelor de vanzari
- Gestioneaza intregul portofoliu de clienti din zona;
- Mentine si dezvolta baza existenta de clienti din judet si dezvolta relatii de colaborare cu noi clienti;
- Analizeaza competitorii, clientii potentiali, tendintele pietei si oportunitatile de dezvoltare a zonei;
- Reprezinta compania in procesul de vanzare, consultanta si promovare, mentinand o relatie permanenta cu clientii;
- Asigura vanzarea si monitorizeaza incasarile de la clienti;
- Coordoneaza, monitorizeaza si controleaza activitatea punctului de lucru
- Controleaza si verifica respectarea procedurilor si standardelor stabilite de companie;
- Intocmeste si prezinta managementului spre analiza rapoarte privind activitatea agentiilor din aria sa de responsabilitate si propune masuri de imbunatatire;
- Monitorizeaza continuu derularea activitatii in cadrul biroului Bucuresti (personal, vanzari).
- Alte responsabilitati aferente acestei pozitii.


CERINTE

- studii superioare;
- experienta in vanzari tehnice de minim 3 ani
- experienta in coordonarea unei echipe de minim 2-3 ani in domenii precum: vanzari/servicii cu clientii;
- permis de conducere cat. B;
- cunostinte avansate de MS Office;
- persoana dinamica, intreprinzatoare;
- capacitate de planificare si evaluare;
- abilitati de negociere;
- atitudine proactiva si orientare spre rezultate;
- capacitate de mobilizare si motivare a echipei;
- disponibilitate pentru deplasari si efort prelungit.


BENEFICII OFERITE

- salariu motivant;
- telefon mobil;
- laptop;
- bonusuri in functie de performanta;
- training de specialitate;
- mediu de lucru tanar si dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem prima firma romaneasca specializata in tehnologia codurilor de bare (www.logicode.ro).

Experienta acumulata ne permite sa rezolvam cerintele specifice fiecarui beneficiar, in cadrul unei game largi de aplicatii, oferind, la un standard avansat de calitate, solutii complete de etichetare si marcare industriala, de culegere automata a datelor, care sa asigure cresterea competitivitatii acestora prin monitorizarea activitatii si eficientizarea actului decizional, prin reducerea costurilor si cresterea productivitatii beneficiarilor.

Reusim sa oferim servicii complete si de calitate prin sprijinul unor parteneri de elita : Intermec, Datamax, Markem, Avery Dennison, Casio, Syntech Information (CipherLAB).

Specificul activitatii noastre impune un personal calificat si motivat. De aceea exista un interes major in dezvoltarea angajatilor si in asigurarea unor conditii de munca si salarizare optime.