Director Publicitate

Confidential

15-03-2011 | EXPIRA LA 14-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. În raport cu alte persoane:
- Rezolvarea promptă a plângerilor venite din partea clienţilor
- Cooperarea cu ceilalţi angajaţi ai sucursalei şi colegii din Centrală
- Onestitate şi confidenţă vizavi de persoanele din interior şi exterior cu care este în contact
2. În raport cu aparatura pe care o utilizează:
- Menţinerea la standardele unei bune funcţionări a aparaturii din dotare
- Utilizarea cu responsabilitate a aparaturii din dotare, fără abuzuri
- Anunţarea oricărei defecţiuni serviciului administrativ
- Utilizarea cu aprobare a serviciului telefonic internaţional
3. În raport cu produsele muncii:
- Conştiinciozitate vizavi de sarcinile pe care le are de îndeplinit
- Păstrarea spiritului ştiinţific în executarea sarcinilor de serviciu
- Păstrarea confidenţialităţii rezultatelor obţinute şi a informaţiilor pe care le deţine privitor la problematica băncii.
4. În raport cu securitatea muncii
- Veghează la respectarea normelor de tehnica securităţii muncii
- Respectă normele de securitate impuse de bancă
- Respectă secretul bancar
- Respectă procedurile financiar-contabile
5. Privind precizia şi punctualitatea
- Va respecta programul de lucru conform normelor interne ale băncii
- Transmite la timp rapoartele şi informările solicitate de Departamentul de marketing din Centrală
6. În raport cu metode/programe
- Activităţile de marketing presupun respectarea unor metodologii care trebuie respectate întocmai
- Orice nepotrivire metodologică va fi discutată cu Centrala
- Preocupare continuă de autoperfecţionare prin studiu individual şi participare la cursuri
7. Privind relaţiile cu alţii/comunicarea
- Este prompt în răspunsurile pe care trebuie să le dea clienţilor, în scris sau oral.
- Menţine relaţii colegiale şi cooperează cu colegii
- Este politicos în relaţiile cu clienţii, dând dovadă de maniere şi o amabilitate echilibrată
- Menţine relaţii corecte cu firmele/companiile cu care lucrează
- Se va specializa continuu în tehnici de abordare a clienţilor şi negocieri


CERINTE

b. Sarcini şi activităţi specifice postului de muncă

1. Informează clienţii privitor la activitatea băncii prin intermediul mass-media (ştiri, comunicate, interviuri)

2. Se implică în analiza concurenţei

- Efectuează studii de piaţă în vederea identificării de clienţi potenţiali

o Analizează comisioanele de piaţă bancară şi face propuneri de modificare a acestora ori de câte ori este nevoie
3. Întocmeşte, împreună cu Centrala, planul de publicitate al Sucursalei (medii de difuzare, temporizare, obiective).

4. Analizează ofertele publicitare

5. În colaborare cu Centrala (pentru a exista o unitate în promovarea imaginii băncii), proiectează materiale publicitare

6. Este în colaborare nemijlocită cu firmele de publicitate

7. Propune, creează şi implementează, sub controlul nemijlocit al Centralei, produse noi:

- Analizează serviciile şi produsele existente, făcând propuneri constructive pentru ridicarea calităţii acestora şi diversificarea lor. Lunar, sunt efectuate rapoarte care se transmit Centralei.
- Efectuează continuu documentări prin vizite la băncile concurente.
- Este în corespondenţă cu cei care au implementat produse similare cu cele ale băncii în care este angajat cu scopul lărgirii cunoştinţelor în domeniu.
- Lansează cererile de ofertă pentru un nou produs scos pe piaţă.
- Proiectează strategii de atragere a unor noi clienţi/persoane fizice şi juridice.
- Negociază contractele de lansare a noilor produse.
- Implementează noile produse la nivel de sucursală.

8. Efectuează studii de piaţă (locală) singur sau în colaborare cu Centrala (ca participant la studii de piaţă de interes major):

- Proiectează chestionare pentru studiul pieţei.
- Efectuează culegerea de date şi prelucrările statistice aferente.
- Redactează raportul de studiu al pieţei.

9. Întocmeşte rapoarte privind evoluţiile macroeconomice, prognoze şi implicaţiile lor în politica referitor la resurse şi plasamente, dobânzi etc.

Gestionează o serie de date statistice: număr de clienţi, număr de operaţiuni, evaluarea produselor. Efectuează rapoarte lunare pe aceste zone de interes.


BENEFICII OFERITE

Salariu negociabil, masina de serviciu, telefon,laptop