Director Operatiuni si Inginerie Vanzari

ROMTELECOM

08-02-2013 | EXPIRA LA 10-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta, monitorizeaza si coordoneaza activitatea Diviziei Operatiuni si Inginerie de Vanzari Servicii Operatori
· Motiveaza echipa pe care o conduce si transfera knowhow catre mebrii acesteia in vederea optimizarii performantelor individuale si de echipa
· Asigura integrarea si normalizarea fluxurilor de lucru interdepartamentale interne diviziei cat si intre entitatile tehnice implicate in procesul de elaborare, implementare si suport a serviciilor.
· Se implica, coordoneaza si asigura suport tehnic pentru proiectele interne companiei (dezvoltare retea internationala, implementarea platformei IMS si migrarea la noua platforma IMS)
· Clasifica, distribuie si atribuie portofoliile de clienti, prioritizeaza activitatile de evaluare, instalare si suport din cadrul proceselor de livrare a produselor si asigurare a suportului;
Supervizeaza gestiunea resurselor pentru POP-urile internationale, trecerile de granite si reteaua interna in vederea acomodarii diverselor solutii existente, noilor produse cat si a cresterii volumului de trafic.
Analizeaza si valideaza in cadrul echipei cat si prin interactiunea cu partenerii in vederea implementarii solutiilor nestandard si/sau de o complexitate crescuta in vederea optimizarii costului si adaptarii corespunzatoare cu cerintele clientului.
Raporteaza, escaladeaza, initiaza intalniri cu entitatile implicate in vederea respectarii proceselor, indicatorilor de calitate (SLA), alocarea resurselor, acomodarea cerintelor solutiilor tehnice, precum si intarzierile si/sau problemele ce apar pentru proiectele in derulare (OLA).
Contribuie activ cu propuneri si actiuni la imbunatatirea fluxurilor de lucru.
Se informeaza si se documenteaza in ce priveste evolutia produselor si a tehnologiilor din piata de telecomunicatii in vederea intelegerii si integrarii cu usurinta a noilor produse si tehnologii in solutiile tehnice.
Identifica si intelege cerintele tehnice de business.
Responsabil de alinierea competentelor profesionale ale personalului din subordine in conformitate cu cerintele de pe piata de profil, precum si cu cerintele echipelor de vanzari.
Lucreaza indeaproape cu grupul de vanzari pentru a oferi suport tehnic in activitatile de pre-vanzare cat si in activitatile de suport postvanzare.
Este la curent cu directia de dezvoltare a produselor. Intelege scenariile, functionalitatile si aplicabilitatea produselor si a modului in care aceste se pot folosi pentru a oferi solutii noi sau alternative pentru problemele tehnice.
Este responsabil de pregatirea si stabilirea strategiilor de abordare a potentialilor clienti ca parte a procesului de pre si post vanzare.
Participa la conferinte, lucreaza cu experti in materie si se documenteaza pentru a fi la curent cu schimbarile din mediul de afaceri, a cerintelor, a regulamentelor,a tehnologiilor si anticipeaza directia pietei de telecomunicatii.
Este la curent cu analizele asupra competitiei si cunoaste punctele de diferentiere intre companie si competitori.
Ofera feedback din piata catre structurile responsabile cu activitatea de dezvoltare de produs si marketing ( diferentele intre functionalitatea produselor si cerintele clientilor/pietei)
Efectuaeaza evaluări anuale de performanţă pentru personalul din subordine;
Cunoaste si respecta Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern al Romtelecom, Codul de Conduita
Participa la intalnirile din cadrul companiei si asigura coordonarea legaturii diviziei afaceri comerciale cu celelalte divizii din companie pentru a creste eficienta actiunilor comune.


CERINTE

Studii:



Studii superioare tehnice.
Studiile postuniversitare constituie un avantaj (master in stiinta calculatoarelor/tehnic, management, finante, marketing, MBA).



Experienţă în muncă:



Experienta in domeniul telecom de minim 10 ani
Experienta in operatiuni tehnice, retele si servicii de telecomunicatii de minim 5 ani.
Min 5 ani de experienţă manageriala (echipe vanzari)
Experienta in relatiile cu clientii.
Experienta anterioara in pozitii similare reprezinta un avantaj.



Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:



Cunostinte avansate de limba engleza scris/vorbit
Experienta in retelistica, tehnologii de telecomunicatii, topologii de retea, echipamente si protocoalele de telecomunicatii.
Capabil sa comunice atat in termeni tehnici cat si in termeni comerciali in diverse medii de business.
Excelente abilitati de comunicare interpersonala.
Experienta in controlul proceselor.
Experienta in gestiunea bugetelor.
O buna intelegere a problemelor de business.
Abilitati analitice solide.
Experienta in integrarea aplicatiilor rezultat al combinatiilor de produse si servicii in scopul rezolvarii problemelor tehnice si comerciale tinand cont de reglementarile in vigoare, business-ul specific, scalabilitate, etc.
Disponibilitate de a călători în tara/străinătate.
Permis de conducere categoria B (fara incidente)


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...