Director marketing

Confidential

02-03-2011 | EXPIRA LA 24-03-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);
analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
• efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali; analiza preturilor practicate pe piata si realizarea de propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie; intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
• analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
• proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.);
colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;
analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata;
• intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
• documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
proiectarea de startegii de atragere a unor noi segmente de piata;
• negocierea contractelor de lansare a noilor produse;
proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei;


CERINTE

• Studii superioare finalizate- specializare marketing;
• Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani in domeniul pharma/retail;
• Cunostinte bune de operare calculator;
• Cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
• Cunostinte de limba engleza- nivel bun/avansat;
• Capacitate de relationare interumana, capacitate de adaptare la diverse medii;
• Deprinderea de a lucra in echipa.