Director Marketing

Business IQ

30-07-2007 | EXPIRA LA 29-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Organizarea, coordonarea si verificarea activitatii din cadrul Departamentului de Marketing;
-Elaborarea si fundamentarea bugetului necesar cercetarilor de marketing astfel incat sa se incadreze in bugetul departamentului de marketing;
-Monitorizarea incidentei componentelor mediului, asupra activitatii de piata a societatii, precum: evolutia generala a economiei, a domeniului principal si secundar de activitate al societatii; monitorizarea concurentei, privind evolutia competitiei si a politicii de marketing; mediul legislativ si institutional, mediul ecologic, cultural si social-politic;
-Identificarea nevoilor de consum ale beneficiarilor, clientilor individuali, utilizatorilor, privind atat formarea, dimensionarea si ierarhizarea nevoilor, cat si identificarea raporturilor dintre ele, dar si modalitatile de materializare in consum, pe baza cerererii de pe piata;
-Informarea privind stabilirea si justificarea nivelului preturilor, noilor tarife, diferentierea lor pe categorii de servicii;
-Prospectarea pietei privind necesarul de consum pe termen scurt;
-Realizarea de materialele documentate privind eficienta economica necesara programarii productiei, in functie de solicitarile pietei;
-Prezentarea ofertelor privind desfacerea produselor/serviciilor realizate;
-Includerea in programul de cercetare, a produselor/serviciilor solicitate pe piata;
-Prezentarea atractiva a produselor realizate/serviciilor prestate, in cadrul targurilor si expozitiilor ;
-Elaborarea de calcule si studii de prognoza in domeniul desfacerii atat a produselor/serviciilor actuale cat si viitoare, ce urmeaza a fi lansate pe piata;
-Monitorizarea si indeplinirea obiectivelor din programul: publicitate si reclama prin: redactarea materialor publicitare si a reclamelor pentru presa scrisa, monitorizarea redactarii, tiparirii si distribuirii prospectelor si reclamelor;
-Urmarirea inregistrarilor interne ale marcilor de fabrica pentru toate produsele noi;
-Participarea la prospectarea pietei in vederea cunoasterii necesarului de consum si a perspectivelor acesteia in viitorul apropriat;
-Obtinerea de informatii pentru stabilirea si justificarea nivelului preturilor, si tarifelor noi; diferentierea pe categorii de servicii, strategii de preturi, tarife, reduceri/facilitati speciale de pret si/sau tarif;
-Urmarirea diversificarii produselor/serviciilor si imbunatatirea in functie de cerere, a structurii fondului de marfa de pe piata;


CERINTE

-Absolvent de studii superioare, de preferat domeniul marketing-ului;
-Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;
-Buna cunoastere a mediului concuren¿ial de afaceri;
-Excelente abiltati de comunicare ¿i negociere; de cooperare ¿i spirit de echip¿; de analiza si sinteza; spirit de observa¿ie, dinamism, gandire comercial¿ si eficien¿¿;
-Cuno¿tin¿e de limba engleza / german¿, nivel avansat;
-Excelente abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel);


BENEFICII OFERITE

-Salariu motivant
-Programe de formare profesionala; prime de Pasti / Craciun;
-Masina de serviciu; telefon mobil; tichete de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Business IQ recruteaza pentru o societate comerciala, care activeaza in domeniul import si comercializare de utilaje, accesorii destinate activitatilor de constructii, reparatii drumuri si poduri, salubrizare, deszapezire; totodata, ofera servicii pentru intretinere si reparatii utilaje si autospeciale.
Clientul nostru si-a castigat reputatia pe piata interna, prin colaborarea eficienta cu producatori de mare calibru din Uniunea Europeana si SUA, precum: EPOKE (Danemarca), Bucher-Schoerling (Germania), VDL (Olanda), Sthill(USA).

Business IQ is specialized in providing recruitment and selection services on the Romanian market. We focus on the specifics of your industry and help you make informed decisions about the right people for your business.
We help our clients communicate, attract and select the best professionals and support our partners in the area of image building and recruitment.