DIRECTOR GENERAL- Companie domeniul FMCG

ABC Human Capital

12-07-2011 | EXPIRA LA 11-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

1.STABILEŞTE OBIECTIVELE GENERALE DE DEZVOLTARE ALE FIRMEI, ÎN CONCORDANŢĂ CU STRATEGIA ELABORATĂ DE CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
2.APROBĂ BUGETUL ŞI RECTIFICĂRILE ACESTUIA
3.IDENTIFICĂ OPORTUNITĂŢI DE AFACERI
4.REPREZINTĂ FIRMA ÎN RELAŢIILE PROTOCOLARE CU FURNIZORII, CLIENŢII ŞI ALTE ORGANISME/ORGANIZAŢII CU IMPACT REAL/POTENŢIAL ASUPRA REZULTATELOR FIRMEI
5.ASIGURĂ MANAGEMENTUL FIRMEI
6.ASIGURĂ REŢEAUA DE RELAŢII NECESARĂ DEZVOLTĂRII ACTIVITĂŢII FIRMEI
- organizeaza, indruma si coordoneaza activitatea echipei din subordine
- se informeaza constant asupra evolutiei domeniului in care activeaza compania
- analizeaza si evalueaza rezultatele operatiunilor desfasurate in cadrul companiei, in mod regulat (saptamanal, lunar, trimestrial, anual), urmarind indeplinirea indicilor de performanta si raporteaza aceste rezultate superiorului direct


CERINTE

-experienta minim 5 ani pe o pozitie similara(in conducere sau dezvoltare)
- studii superioare
-permis de conducere – cat. B
- cunostinte caracteristici piata FMCG
- capacitate de planificare, organizare, coordonare si control
- asumarea responsabilitatii, flexibilitate in gandire, eficienta
- orientare catre atingerea rezultatelor asteptate de managementul societatii
- cunostinte solide privind tehnicile de negociere
- cunostinte privind procesul de vanzare
- cunosterea generala a mediului de afaceri romanesc
- cunostinte teoretice si practice solide de marketing


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!