DIRECTOR FINANCIAR SI ADMINISTRATIV

International Service Group Personnel Management

28-01-2008 | EXPIRA LA 27-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Organizeaz¿ ¿i coordoneaz¿ activitatea Departamentului Financiar ¿i Administrativ (serviciile: Financiar Contabil, Back Office, Administrativ) pentru ambele companii, astfel incat sa asigure
- buna functionare logistica a companiilor
- complianta legala

Pentru aceasta, are la dispozitie si trebuie sa gestioneze in mod eficient o serie de furnizori externalizati:
- avocati
- firme contabilitate
- IT
- Altele administrative

2. Desf¿¿oar¿ toate activit¿¿ile de management financiar contabil la nivel de companie.
- Proiecteaz¿ bugetul anual al companiei (Tadv si RF) ¿i analizeaz¿ periodic execu¿ia sa faptic¿.
- Proiecteaz¿ bugetele pe departamente, servicii, activit¿¿i ¿i proiecte ¿i urm¿re¿te execu¿iile lor faptice, impreuna cu fiecare manager de departament/serviciu, dupa caz.
- Realizeaz¿ analize periodice de eficien¿¿ financiar¿ pe departamente, servicii, activit¿¿i ¿i proiecte.
- Concepe, realizeaz¿ ¿i propune diverse proiecte financiare de oportunitate la nivel de companie sau/si masuri de optimizare a activitatii financiare.
- Analizeaz¿ periodic situa¿ia financiar contabil¿ la zi a companiei.

3.Desf¿¿oar¿ activit¿¿ile de control ¿i supervizare contabil¿ periodic¿ la nivel de companie.
- Controleaz¿ periodic situa¿ia documentelor financiar contabile întocmite de companie.
- Supervizeaz¿ documentele de raportare financiar contabil¿ periodic¿ întocmite de serviciul financiar contabil (balan¿e, bilan¿uri, raport¿ri CSA etc.)
- Controleaza si coordoneaza activitatea firmelor externalizate de contabilitate


4.Se integreaz¿ activ in cultura si climatul organiza¿ional; promoveaz¿ filosofia ¿i valorile companiei.


CERINTE

1. Pozi¿ia în organigram¿
- Postul coordoneaz¿ Departamentul Financiar ¿i Administrativ.
- Se subordoneaz¿ direct pozi¿iei General Manager.
- Are în subordine direct¿ ¿efii serviciilor Financiar Contabil, Back Office ¿i Administrativ.
- Desf¿¿oar¿ rela¿ii de cooperare cu toate pozi¿iile din cadrul Departamentului Vânz¿ri si cu pozitia de Asistent Manager.

2. Preg¿tirea necesar¿ postului
- Preg¿tirea de baz¿: studii superioare de specialitate finalizate.
- Preg¿tirea de specialitate:
- postul necesit¿ capacit¿¿i personale/cuno¿tin¿e de:
- Management financiar contabil (analiz¿ ¿i proiectare bugetar¿, operare cu bugete etc.) – aici avem nevoie de cunostinte solide si o experienta anterioara minima.
- Contabilitate companii (înregistr¿ri contabile, balan¿¿, bilan¿ etc.) – la nivel de intelegere a fenomenului si nu la nivel de detalii operationale
- Legisla¿ie financiar contabil¿ general¿.
- Legisla¿ie financiar contabil¿ în asigur¿ri.
- constituie un avantaj :
- absolvirea unor forme de preg¿tire postuniversitar¿ de specialitate relevante (master, cursuri, traininguri etc. în management financiar contabil, contabilitate etc.).
- absolvirea unor forme de preg¿tire de specializare în domeniul financiar contabil în asigur¿ri.
- Abilit¿¿i bune de comunicare în limba englez¿ (vorbit, scris, citit).

3. Experien¿a solicitat¿ de post
- Postul solicit¿ experien¿¿ specific¿ de management financiar contabil ¿i contabilitate companii, dup¿ cum urmeaz¿:
- fie minim 1-2 ani într-o pozi¿ie identic¿ de management financiar contabil, supervizare contabil¿ ¿i coordonare departamente/servicii financiar contabile din domeniul asigur¿rilor sau altor servicii financiare;
- fie minim 3-4 ani într-o pozi¿ie cu responsabilit¿¿i relevante de management financiar contabil ¿i supervizare contabil¿ în domeniul asigur¿rilor sau alte domenii de servicii.
4. Acomodarea cu cerin¿ele postului
- Integrarea profesional¿ pe acest post se realizeaz¿ în 60 de zile.
- La finalul acestei perioade, angajatul trebuie s¿ de¿in¿ ¿i s¿ manifeste toate capabilit¿¿ile necesare pentru a-¿i îndeplini autonom ¿i performant responsabilit¿¿ile postului, în conformitate cu standardele de excelen¿¿ practicate de companie.
5. Competen¿ele, deprinderile ¿i abilit¿¿ile solicitate de post

A) Competen¿e profesionale solicitate de post
1. Capacitatea de a intelege afacerile TAdv si RF si de a vedea si fructifica legaturile functionale dintre ele
2. Capacitate ¿i competen¿¿ evidente de management financiar contabil.
3. Cuno¿tin¿e solide ¿i competen¿¿ evidente privind supervizarea contabil¿
4. Capacitate ¿i competen¿¿ evidente de coordonare a activit¿¿ii unui serviciu financiar contabil (trebuie sa fi avut macar 2-3 in subordine).
5. Capacitate ¿i competen¿¿ evidente de organizare dinamic¿ a muncii într-un serviciu financiar contabil.

B) Competen¿e suplimentare solicitate de post
1. Deprinderi foarte bune de operare PC (Excel, Word, Power Point).
2. Abilitati de gestionare a unei echipe,
3. Bun comunicator si negociator

C) Capacit¿¿i, abilit¿¿i ¿i deprinderi personale solicitate de post
1. Capacitatea de autonomie pe post: abilit¿¿i de organizare ¿i autoorganizare pe post, capacitatea de implicare, ini¿iativ¿ ¿i decizie rapid¿ pe post.
2. Capacitatea de management al timpului de lucru pe post.
3. Capacitatea de integrare activ¿ în climatul organiza¿ional al companiei.
4. Capacitatea de comunicare ¿i colaborare operativ¿ în echip¿.
5. Motiva¿ie personal¿ solid¿ de autorealizare personal¿ ¿i profesional¿.
6. Disponibilitate concret¿ pentru dezvoltarea personal¿ ¿i profesional¿ în cadrul companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

INTERNATIONAL SERVICE GROUP PERSONNEL MANAGEMENT (ISGPM) este filiala din Romania a companiei ISG Personnel Management Austria, prezenta in Romania din 1999. Reteaua ISG opereaza la nivel international in 22 de tari europene, prin peste 150 de consultanti, traineri si specialisti in resurse umane. ISGPM furnizeaza solutii complete pentru domeniul resurselor umane, serviciile noastre incluzind selectie si recrutare de personal, evaluare de personal prin metoda Assessment Center si prin testare pshihologica, training si dezvoltare de personal sustinute de sesiuni de coaching individual, audit de management, outplacement, payroll, consultanta in management si administrare de personal. www.isgpm.ro