Job expirat
- gestioneaza furnizorii;
- analizeaza contractele cu furnizorii (existenti si in faza semnarii) pentru a stabili angajamentul economic-financiar pentru societate;
- sa pregateasca comenzile de achizitii;
- sa verifice corectitudinea facturilor furnizorilor, in conformitate cu cerintele Grupului
- sa pregateasca ordinele de plata;
- sa organizeze arhivarea documentelor contabile (ex. Contracte, facturi, transferuri);
- sa efectueze trimiterea/ primirea de documente la/ de la banca si la/ de la societatea externa responsabila de elaborarea bilantului;
- sa efectueze activitati administrative/ contabile necesare intocmirii bilantului si toate declaratiile fiscale (patrimony count, declaratii Intrastat, etc.);
- sa sprijine Administrarea Grupului in timp de inchidere periodica (ex. Reconcilieri, intercompany, accruals, raportul anual, ecc.);
- sa depisteze si sa controleze (cost report) costurile de operare (Opex) ale investitiilor (Capex) sustinute in mod efectiv (actual); sa pregateasca bugete budget si forecast trimestriale (si lunare), in coordonare cu Controlorul de gestiune al Grupului;
- sa monitorizeze fluxurile financiare asupra disponibilitatii de numerar, in coordonare cu Trezorierul Grupului;
- sa urmareasca viitoarele proiecte de implementare ale sistemului informatic de contabilitate si aplicatii specifice
Cautam pentru unul din clientii nostri, companie italiana activa in domeniul energiei regenerabile, in faza de start-up in Romania, un Director Financiar. Aceasta persoana coordoneaza intreaga activitate financiar contabila, inclusiv activitatile de raportare catre Directorul Financiar al grupului, fara a avea in subordine alte persoane.
Candidatul ideal:
- Absolvent de studii economice;
- Experienta 3-5 ani intr-o companie de consultanta si audit, sau o pozitie de contabil sef intr-o companie mica, sau experienta intr-o pozitie de Financial Controller.
- Disponibil pentru deplasari periodice la Milano
- Limba engleza - nivel avansat; limba italiana - nivel mediu
- Cunostinte avansate de utilizare Excel si alte instrumente Microsoft Office (Power Point, Word)
- Loialitate, incredere, precizie si spirit de organizare
- Flexibilitate - avand in vedere micile dimensiuni actuale ale firmei si faza de stat-up in care se gaseste compania
- Avantaj – cunoasterea sectorului energiei regenerabile
Companie multinationala din domeniul resureslor umane, noi suntem cei care iti oferim solutiile juste adaptate nevoilor tale.