DIRECTOR FINANCIAR

International Service Group Personnel Management SRL

01-06-2007 | EXPIRA LA 01-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaza, planifica, verifica si evalueaza activitatea financiar-contabila;
- Organizeaza activitatile financiar-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- Asigura intocmirea balantelor de verificare, bilanturile semestriale, anuale, precum si situatii lunare a indicatorilor economico- financiari;
- Exercita controlul financiar preventiv;
- Stabileste activitatile de serviciu ale departamentului financiar-contabil;
- Efectueaza analize si propuneri de crestere a rentablizarii;
- Dispune intocmirea plafonului de casa;
- Ofera consultanta pe departamente: Tehnic, Logistica, Vanzari, Marketing
- Activitati manageriale in relatia cu subordonatii ( contabili, economisti, casieri);
- Raporteaza direct Managerului General.


CERINTE

Cerinte profesionale:
- Studii superioare in domeniul economic
(obligatoriu);
- Experienta pe o pozitie de management (min 3 ani);
- Experienta relevanta in domeniul financiar-contabil ( min 5 ani);
- Cunoasterea foarte buna a programelor informatice si de calcul;
- Limba Engleza ( nivel avansat- scris, vorbit, citit);

Profil candidat ideal:
- Persoana dinamica si proactiva;
- Capacitate de analiza, sinteza, judecata rapida, capacitate de deductie logica;
- Foarte bune abilitati de comunicare interpersonale si interrelationare;
- Pragmatica in furnizarea de informatii;
- Asumarea responsabilitatii;
- Rezistenta la sarcini repetitive;
- Adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
- Echilibru emotional;
- Motivat(a);
- Atentie maxima la detalii, cifre, atentie distributiva;
- Flexibilia in gandire.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial foarte motivant!
- Conditii de munca la standarde internationale.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider pe piata austriaca in domeniul recrutarii on-line, ISG Personnel Management furnizeaza SOLUTII COMPLETE in domeniul resurselor umane la standarde europene, recunoscute si verificate in peste 10 ani de experienta.