Director executiv

Confidential

03-04-2011 | EXPIRA LA 03-05-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalele responsabilităţi ale postului sunt:
• Organizează şedinţele ordinare lunare şi/sau şedinţele extraordinare ale Colegiului Director convocând membrii de fiecare dată când este necesar.
• Implementează strategiile stabilite de Colegiul Director şi respectă politica Asociaţiei.
• Promovează evenimentele organizate de Asociaţie.
• Organizează periodic evenimentele aprobate de Colegiul Director.
• Lunar va organiza două evenimente: Knowledge Coffe şi Intervizare.
• Anual va organiza două evenimente: Adunarea Generală a membrilor Asociaţiei între 15 şi 30 martie, Conferinţa de coaching în luna noiembrie.
• Participă la organizarea Adunării Generale şi pregăteşte agenda acesteia.
• Elaborează pentru Colegiul Director şi Adunarea Generală rapoarte de activitate, proiectul de buget şi execuţia bugetară.
• Ţine legătura periodic cu toţi membrii Asociaţiei transmiţând informări cu privire la:
modificarea sediului social al Asociaţiei sau/şi al punctului său de lucru (adresa poştală, telefon etc,), evenimente organizate de Asociaţie, facilităţi acordate membrilor Asociaţiei, studii, cercetări iniţiate şi/sau realizate de către Asociaţie, etc.
• Îndeplineşte sarcinile stabilite în şedinţele Colegiului Director.
• Încasează cotizaţia de membru al Asociaţiei şi taxele de participare la evenimente.
• Menţine legătura cu contabilul Asociaţiei în ceea ce priveşte evidenţa documentelor primare şi respectarea reglementărilor aplicabile


CERINTE

• Studii superioare
• Experienţă anterioară: în domeniul administrativ, organizare de evenimente, relaţii publice şi /sau management - minimum 2 ani (office administrator, manager, şef departament, manager de proiect sau poziţii similare)
• Cunoştinţe bune de limba engleză (scris, vorbit şi înţeles)
• Abilităţi foarte bune de utilizare a calculatorului (Word, Excel, Power Point, internet, email)
• Comunicare foarte bună atât în scris cât şi verbal
• Competenţe de bază: planificare, organizare, coordonare şi control
• Managementul timpului
• Bună relaţionare interpersonală
• Capacitatea de a lucra în echipă
• Capacitatea de a decide
• Realizarea Planului de afaceri
• Gestionarea bugetelor
• Gestiunea banilor
• Disponibilitate pentru program de lucru flexibil: activităţile lunare se desfăşoară între orele 17:00 şi 21:00
• Acces la un PC cu conexiune la internet de la propriul domiciliu sau birou


BENEFICII OFERITE

pachet salarial atractiv