DIRECTOR ECONOMIC

Adecco Romania

10-11-2006 | EXPIRA LA 16-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sarcini specifice postului:
¿ Coordoneaza activitatea financiara a firmei.
¿ Efectueaza studii si analize privind potentialul financiar al companiei, eficienta utilizarii fondurilor financiare, cresterea rentabilitatii si a altor indicatori financiari; efectueaza alte studii legate de activitatea financiara a companiei.
¿ Urmareste rapoartele de cash-flow.
¿ Elaboreaza bugetul anual de venituri si cheltuieli al companiei; aloca cheltuielile si target-urile de venituri pe departamentele care sunt urmarite din punct de vedere financiar; se asigura de elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli de catre aceste departamente; propune spre aprobare conducerii companiei bugetele elaborate; rectifica ori de cate ori este cazul bugetele de venituri si cheltuieli ale companiei.
¿ Monitorizeaza lunar realizarea bugetului de venituri si cheltuieli general al companiei; analizeaza veniturile si cheltuielile prognozate versus realizate ale departamentelor care isi monitorizeaza bugetele.
¿ Elaboreaza si analizeaza rapoarte financiare lunare.
¿ Organizeaza si supervizeaza controlul financiar asupra gospodaririi mijloacelor materiale si banesti, precum si incasarea la timp a creantelor.
¿ Coordoneaza activitatea de obtinere de credite bancare; analizeaza capacitatea firmei de a sustine si obtine credite.
¿ Coordoneaza imbunatatirea proceselor si activitatilor financiare din cadrul firmei
¿ Studiaza si este permanent la curent cu toate modificarile legislative in domeniul financiar-contabil, si se asigura de aplicarea corecta a acestora .
¿ Negociaza si conciliaza situatiile conflictuale aparute in situatiile interpersonale.
¿ Identifica nevoile de pregatire profesionala si le comunica departamentului Resurse Umane.
¿ Propune recompensarea sau sanctionarea salariatilor din subordine conform Regulamentului de Ordine Interioara.
Responsabilitati specifice postului:
¿ Raspunde de modul de calcul al proiectelor de buget de venituri si cheltuieli.
¿ Raspunde de realizarea cash-flow-ului.
¿ Raspunde de urmarirea operativa a executiei bugetare si de sesizarea prompta a dezechilibrelor din activitatea financiara a companiei.
¿ Raspunde de cunoasterea si respectarea legalitatii si aplicarea tuturor normelor de evidenta contabila, participa la controalele institutiilor abilitate (Garda Financiara, politie economica, Administratia Financiara, etc).
¿ Raspunde de modul de organizare si coordonare a controlului financiar intern.
¿ Raspunde de calitatea analizelor si rapoartelor financiare efectuate.
¿ Raspunde si justifica depasirea cheltuielilor din bugetul departamentului.
¿ Raspunde de utilarea corespunzatoare, cu echipamentele si consumabilele necesare, a personalului din subordine.
¿ Raspunde de intretinerea in bune conditii a autovehiculului, bunurilor si echipamentelor date spre folosinta de catre firma.
¿ Respecta prevederile Regulamentului de Ordine Interioara si procedurile de lucru privitoare la post.
Autoritatea postului:
¿ Are autoritatea de a cere informatii cu caracter financiar pentru pregatirea bugetului de venituri si cheltuieli al firmei; are autoritatea de a cere departamentelor care sunt urmarite financiar de a-si elabora si monitoriza bugetele de venituri si cheltuieli.
¿ Aproba efectuarea de plati interne si externe in limitele stabilite de directorul general.
¿ Realizeaza depozite overnight sau la termen sau ramburseaza credite in limitele stabilite; decide cumpararea de valuta pentru efectuarea platilor la extern.
¿ Sisteaza livrarile de marfa sau dicteaza alte sanctiuni financiare (modificare termen de plata, penalizari, etc) pentru clientii care au creante depasite.
¿ Utilizeaza echipamentele, consumabilele si alte materiale puse la dispozitie de firma.
¿ Propune masuri de recompensare sau penalizare a personalului din subordine.
¿ Stabileste prioritatea executarii sarcinilor pentru personalul din subordine.
¿ Stabileste masuri de eficientizare a personalului din subordine.


CERINTE

Studii: studii superioare economice; studii postuniversitare de profil
Experienta:
- pozitie manageriala in domeniul financiar-contabil, minimum 2 ani.
- pe post: orice experienta pe un post asemanator constituie un avantaj.
Cunostinte de operare pe calculator: MS Office, programe contabile - nivel ridicat
Limbi straine: engleza - scris si vorbit nivel ridicat
Alte calificari, specializari:
- Cunoasterea RAS si IAS
- Cunoasterea metodelor si tehnicilor de analiza si previziune financiara
Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
- Abilitati de analiza si sinteza
- Abilitati de comunicare
- Lucru in echipa
- Abilitati de coordonare a personalului
- Abilitati de cercetare si investigare
- Aptitudine generala de invatare
- Capacitate de a lua decizii
- Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor
- Spirit organizatoric
- Spirit de initiativa
- Respectarea instructiunilor verbale si scrise
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- Asumare a responsabilitatilor


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate