DIRECTOR ECONOMIC

ABC Human Capital

07-02-2008 | EXPIRA LA 08-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie de consultanta, parte a unuia dintre cele mai mai mari holding-uri din domeniul asigurarii transportului feroviar de marfuri si a serviciilor conexe transportului feroviar.

RESPONSABILITATI
- Organizeaza, coordoneaza si supervizeaza activitatea departamentului economic
- Organizeaza contabilitatea atat in cadrul societatii cat si in cadrul departamentelor organizate ca centre de cost/ profit
- Intocmeste bugetul general al societatii, informeaza si face propuneri de corectie
- Raspunde pentru asigurarea, planificarea, urmarirea si verificarea incasarilor si platilor zilnice, respectiv pentru actualizarea saptamanala a fluxului de numerar
- Intocmeste documentatia necesara pt aplicatiile de finantare ale companiei
- Planifica, coordoneaza si supervizeaza activitatea de intocmire si rectificare a bugetului consolidat pe companie
- Raspunde pentru finantare, prin asigurarea de fonduri necesare atat pt activitatea operationala, cat si pt cea de investitii
- Asigura desfasurarea activitatii financiar-contabile în conformitate cu legislatia de specialitate, prin documentarea la zi cu privire la aceasta
- Raspunde pentru intocmirea la timp si corecta a raportarilor financiare, atat cele pentru institutiile statului, cat si cele pt managementul intern al companiei
- Reprezinta compania in relatia cu auditorii externi, cu institutiile financiar-bancare, precum si cu autoritatile statului cu ocazia controalelor efectuate de aceastea pe linie financiar-contabila
- Realizeaza raportari financiar-contabile ad-hoc, la solicitarea directorului general al companiei
- Asigura calitatea activitatii financiar contabile si raspunde de corectitudinea analizelor economice
- Reprezinta interesele societatii la întâlnirile care au ca obiect problemele economico- financiare ale companiei
- Raporteaza rezultatele financiare ale companiei
- Respectarea disciplinei financiar-valutare
- Asigura buna gestionare a patrimoniului companiei prin elaborarea si comunicarea la nivelul firmei a procedurilor de lucru în probleme de gestiune a patrimoniului; organizarea inventarierii patrimoniului.


CERINTE

- Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; experienta intr-o companie de transporturi reprezinta un avantaj
- Studii superioare in domeniul economic
- Cunostinte solide de legislatie financiar - contabila
- Cunostinte solide de RAS si IFRS reprezinta un avantaj
- Cunostinte PC; experienta in lucrul cu sisteme informatice tip ERP reprezinta un avantaj
- Cunoastere foarte buna a limbii engleze
- Cunostinte solide de contabilitate, cunostinte de gestiune, cunostinte operatiuni import-export si vamale
- Capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvoltata, judecata rapida, capacitate de adaptare si rezistenta la stress, abilitatea de a lucra cu dead line-uri.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.