Job expirat
- Coordoneaza activitatea Diviziei Spitale si dezvolta echipa din subordine;
- Elaboreaza obiectivele specifice si este responsabil de realizarea lor;
- Mentine si dezvolta relatiile cu reprezentantii furnizorilor;
- Analizeaza informatiile din mediul de business si propune solutii de adaptare la contextul concurential.
- Foarte bune abilitati de organizare, planificare si control;
- Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
- Absolvent studii superioare (MBA constituie avantaj);
- Permis de conducere categoria B;
- Foarte bun negociator, orientat catre rezultate, cu spirit de initiativa, orientat catre rezultate.
- Pachet salarial extrem de motivant;
- Mediu de lucru profesionist, competitiv, intr-o companie de prestigiu;
- Oportunitati de training si dezvoltare profesionala.
FARMEXIM este prima companie de import si distributie de medicamente, infiintata in anul 1990, in Rom¿nia. In 19 ani de profesionalism si inovatie, Farmexim a investit, inainte de toate, in oameni. Acum, ne dezvoltam echipa la nivel national. Daca vrei sa cunosti succesul profesional si personal, intr-o companie care incurajeaza si rasplateste valoarea, atunci vino alaturi de FARMEXIM.