DIRECTOR DEPARTAMENT MARKETING

AUTO COBALCESCU SRL

28-11-2007 | EXPIRA LA 28-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordoneaza intreaga activitate a departamentului de marketing;
- dezvolta si implementeaza strategia de Marketing in concordanta cu obiectivele companiei;
- este responsabil de planificarea activitatilor de marketing;
- intocmeste planul de publicitate al companiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
- creeaza, concepe, pregateste materiale cu scop publicitar;
- elaboreaza, concepe, deruleaza, gestioneaza campanii de promovare ATL, BTL;
- monitorizeaza derularea si analizeaza eficienta si rezultatele actiunilor de promovare si marketing;
- defineste si propune indicatorii care vor fi urmariti pe parcursul si la finalul derularii diverselor campanii;
- intocmeste si gestioneaza bugetul anual al departamentului de marketing;
- raspunde de urmarirea si negocierea contractelor cu furnizorii de servicii;
- raspunde de urmarirea si negocierea contractelor de inchiriere spatiu publicitar pe taxi;
- organizeaza, pregateste, coordoneaza si urmareste derularea evenimentelor legate de lansari, campanii promotionale, campanii publicitare;
- raspunde de selectia si evaluarea furnizorilor de servicii specifice activitatii de marketing;
- organizeaza activitatile de planning a campaniilor media;
- gestioneaza materialele publicitare si logistica de marketing;


CERINTE

- studii superioare in domeniul marketing-ului;
- master in domeniu - avantaj;
- minim 2 ani experienta o pozitie similara
- cunostinte excelente de MS Office: Excel; Adobe Photoshop, CorelDraw;
- persoana dinamica, deshisa, proactiva, comunicativa, organizata;
- creativitate, gindire strategica si capacitatea de analiza si sinteza;
- cunostinte de limba engleza sau franceza;
- carnet de conducere categoria B.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant;
- lucrul intr-un mediu tanar si placut si intr-o echipa profesionista.


DESCRIEREA FIRMEI

In peisajul pietei auto bucurestene, Auto Cobalcescu este o companie dinamica, cu capital privat, 100% romanesc, care a evoluat in stransa legatura cu exigentele si standardele europene in domeniu.
Seriozitatea, responsabilitatea si orientarea spre performanta sunt directiile noastre de actiune in prezent si in viitor.
Incepand din aprilie 2002, am devenit primul concesionar bi-marca Renault si Dacia din Bucuresti, punand la dispozitia clientilor nostri trei showroom-uri moderne, situate in zone usor accesibile, si doua service-uri autorizate pentru reparatii si intretinere auto atat in perioada de garantie cat si postgarantie.
Numarandu-ne printre cele mai vechi firme furnizoare de servicii de taximetrie, am imbinat traditia cu profesionalismul.
In relatia cu angajatii nostri cream oportunitati pentru ca cei mai buni sa se dezvolte si sa-si realizeze aspiratiile, respectam individul si pretuim contributiile fiecaruia.