Director Departament Contabilitate

CNIPMMR

24-10-2009 | EXPIRA LA 30-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestiune financiara de proiect:
- Organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatea privind inregistrarea in contabilitate a tuturor documentelor financiar-contabile.
- Raspunde privind respectarea procedurilor legale.
- Verifica toate platile efectuate conform contractelor in derulare.
- Pregateste documentatia pentru derularea activitatilor departamentului financiar-contabil si asigura gestiunea resurselor de proiect: analizeaza informatiile si documentele primare aferente cheltuielilor efectuate pentru fiecare proiect; urmareste consumul de resurse pe proiect si compara cu resursele disponibile; avertizeaza coordonatorul departamentului in situatia in care apar tendinte necorelate cu planificarea initiala; realizeaza baza de date pentru analiza si intocmirea rapoartelor financiare.
- Realizeaza activitatile specifice pentru raportarea financiara a proiectelor: analizeaza elementele necesare pentru raportarile financiare; realizeaza raportarile financiare in conformitate cu procedurile financiare specifice finantatorului; organizeaza arhivarea documentelor in vederea pastrarii lor conform cu perioada legala prevazuta.
- Participa la procesul de contractare a finantarii in cadrul programelor de finantare identificate: obtine documentele suport necesare pentru contractare (de la / pentru Autoritatea contractanta); participa la pregatirea sub-contractelor cu partenerii, furnizorii, alte parti implicate; sprijina coordonatorul departamentului in procesul de contractare a finantarii. Pregateste justificari financiare pentru propuneri de proiecte; stabileste bugetele si costurile medii unitare pentru diferitele categorii de cheltuieli, consumabile, utilitati, chirii, cheltuieli de natura salariilor etc., parteneri si furnizori potentiali (pe tipuri specifice de servicii); verifica resursele disponibile si cele necesare de proiect.


CERINTE

- Studii superioare economice.
- Expert contabil.
- Cunoasterea unei limbi straine constituie un real avantaj.
- Experienta de minim 5 ani in activitati specifice gestiunii resurselor financiare de proiect – bugete.
- Cunostinte despre proceduri de raportari financiare proiecte de finantare cu fonduri nerambursabile.
- Cunostinte despre legislatia privind achizitiile publice.
- Operare PC, Microsoft Word, Microsoft Excel.


DESCRIEREA FIRMEI

Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), confederatie patronala Romana de IMM-uri, organizatie non-profit, neguvernamentala, apolitica, cu personalitate juridica. Misiunea CNIPMMR, consta in promovarea si apararea intereselor economice, de productie, comerciale, juridice si de orice alta natura ale intreprinderilor private mici si mijlocii din Romania, la nivel international, national, regional si local.