Job expirat
Organizeaza si coordoneaza activitatile Asistentelor Medicale- 70-80 persoane
Activitati administrative si de administrare a bugetelor; Asigura respectarea politicilor spitalului si a standardelor si practicilor de asistenta medicala.
Responsabilitati cheie:
Planifica, dezvolta si implementeaza obiective, evalueaza realizarile in mod permanent; implementeaza schimbari
Coordoneaza asistenta medicala spitaliceasca si ambulatorie si asigura controlul calitatii operatiunilor de asistenta medicala
Mentine practica de asistenta medicala la curent cu trendurile si noile descoperiri medicale, baza pentru interventii, schimbari, astfel incat sa se asigure o imbunatatire a ingrijirii pacientilor
Supervizeaza utilizarea si intretinerea echipamentelor (consumabile, mobilier, echipamente medicale, asternuturi, etc.)
Supervizeaza personalul, inclusiv selectia, alocarea sarcinilor, pregatirea profesionala, rezolvarea problemelor; evalueaza performantele si motiveaza angajatii sa atinga performante de varf
Monitorizeaza costurile si cheltuielile si autorizeaza cheltuieli
Activitati:
Asigura aplicarea corespunzatoare a procedurilor clinice; coordineaza pregatirea profesionala interna, evaluari a competentelor si alte atributii vis-à-vis de pregatire
Stabileste bugetele anuale operationale pentru departamentele din subordine;
Mentine contactul cu tehnicianul pe probleme de aparatura medicala pentru a asigura buna functionare a echipamentelor medicale
Acopera nevoile de personal
Informeaza pacientii cu privire la comportamentul in cadrul spitalului
Organizeaza sesiuni de prezentare a regulamentelor
Organizeaza si aproba concediile astfel incat sa se asigure o buna functionare a activitatii
Participa la vizitele medicale si furnizeaza informatii relevante cu privire la pacienti
Asigura conformitatea cu regulile de asepsie si antisepsie
Raporteaza bolile infectioase si profesionale in conformitate cu regulamentul spitalului
Coordoneaza activitatea de desinfectie
Stabileste si mentine practici eficiente de comunicare intre departamentul de nursing si medici
Planifica si tine intalniri cu subordonatii pentru a asigura conformitatea cu practicile stabilite
Dezvoltarea programelor de pregatire profesionala
Asistarea in procesul de selectie si control a resurselor materiale
Responsabil de angajari, evaluarea activitatii, actiuni disciplinare si alte activitati
Realizeaza si alte sarcini la solicitarea managerului direct
EXPERIENTA ANTERIOARA PE O POZITIE SIMILARA: MANAGER DE INGRIJIRI / ASISTENT SEF SPITAL
Cunostinte si abilitati:
Cunostinte in ceea ce priveste acreditarile si certificarile necesare;
Cunostinte de evaluare a pacientilor si a procedurilor de triaj;
Cunoasterea operatiunilor si procedurilor de spital;
Cunostinte de stabilire a bugetelor si estimare a costurilor;
Capacitate de a mentine o atmosfera de lucru constructive;
Capacitate de a comunica atat in scris cat si oral in mod efficient;
Capacitate de a reactiona calm si eficient in situatii de criza;
Imbunatatirea pregatirii profesionale a angajatilor si aptitudini de management;
Capacitate de a organiza programe de pregatire profesionala.
Priceput in analiza si redefinirea operatiilor si procedurilor, formularea de politici, dezvoltarea si implementarea de noi strategii si proceduri.
Nivel de salarizare superior
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!