Director Customer Service & Support

GCI Management & Advisory srl

31-10-2008 | EXPIRA LA 06-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Studii superioare economice
- Cunostinte de engleza, scris / vorbit fluent
- Orientare catre client
- Muncitor, flexibil, exact
- Cunostinte tehnice / interesat de produse tehnice (instalatii)
- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa, potential de a deveni un „Playing Captain“
- Calitati de a se impune, de comunicare, capacitate de luare a deciziilor
- Cunostinte foarte bune de MS-Excel
- Experienta in functii de conducere poate constitui un avantaj
- Experienta de operare in sisteme integrate este un avantaj
- Experienta profesionala in domeniile logistica / transporturi / depozitare / achizitii constituie un avantaj


CERINTE

- Creare si conducere a echipei de Customer Service & Support
- Persoana de contact pentru clientii nostri si sucursalele noastre (din afara Austriei)
- Gestiune marfa si administrare logistica / transport
- Organizare/Negociere a relatiei cu partenerii logistici
- Urmarire a comenzilor (achizitie / vanzare)
- Administrare depozit / Planificare de necesar / Organizare depozit
- Monitorizare costuri in domeniile logistica si depozit
- Stabilire preturi
- Intretinere de sistem / Administrare date in sistem integrat
- Gestionare reclamatii pentru domeniile depozit / logistica


DESCRIEREA FIRMEI

Thermaflex (www.thermaflex.com) este o companie internationala aflata in plina crestere, cu sediul in Waalwijk / Olanda, care produce si distribuie materiale de izolatie pentru placi si tubulatura si sisteme de tevi preizolate cu aplicatii in domeniul instalatiilor de incalzire, frigorifice si de energie solara