DIRECTOR COMERCIAL

Adecco Romania

10-11-2006 | EXPIRA LA 16-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sumarul postului: titularul postului coordoneaza, organizeaza si verifica functionarea sistemului comercial al firmei la nivel national.
Atributii si sarcini principale:
¿ Elaboreaza strategia de vanzari pentru fiecare departament de vanzari in concordanta cu obiectivele stabilite de Directorul General;
¿ Elaboreaza strategia de marketing impreuna cu Directorul de marketing;
¿ Stabileste conditiile de livrare si politica de discounturi pentru clienti in limitele stabilite, pe baza listei de preturi emise de departamentul Marketing in cadrul strategiei de marketing;
¿ Organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza aplicarea strategiei de vanzari si de marketing;
¿ Organizeaza si coordoneaza activitatea sefilor de departamente din subordine stabilind prioritatile in executarea sarcinilor de serviciu;
¿ Stabileste target-urile lunare de vanzari impreuna cu Directorul de marketing si cu avizul Directorului General in conformitate cu obiectivele pe termen mediu si lung ale firmei;
¿ Verifica respectarea procedurilor privind managementul calitatii (chestionare de satisfacere a clientilor, etc.)
¿ Organizeaza participarea la targurile de profil in scopul atragerii potentialilor clienti;
¿ Negociaza si incheie contractele de vanzari cu clientii importanti;
¿ Urmareste derularea contractelor de vanzari in conditii optime, si intervine personal in cazul incalcarii intelegerilor contractuale sau in cazul in care problemele nu pot fi rezolvate de managerii din subordine;
¿ Viziteaza clientii importanti periodic in scopul mentinerii bunei relatii cu acestia precum si ori de cate ori apar probleme deosebite;
¿ In colaborare cu Managerul HR:
¿ Propune recompensarea sau sanctionarea sanctionarea salariatilor din subordine;
¿ Propune modalitatea de calcul a bonusurilor si comisioanelor pentru salariatii din subordine;
¿ Evalueaza periodic activitatea salariatilor din subordine;
¿ Negociaza si conciliaza situatiile conflictuale aparute in relatiile interpersonale;
Responsabilitatile postului:
¿ Raspunde de atingerea obiectivelor stabilite de Directorul General;
¿ Raspunde de mentinerea unor bune relatii cu toti clientii;
¿ Raspunde de coordonarea eficienta a personalului din subordine;
¿ Raspunde de coordonarea eficienta a personalului din subordine;
¿ Raspunde de semnarea la timp a contractelor de vanzari;
¿ Respecta prevederile Regulamentului Intern;
¿ Raspunde de intretinerea in bune conditii a autovehiculului, bunurilor si echipamentelor date spre folosinta de catre firma;
Autoritatea postului:
¿ Are autoritatea de a negocia si finaliza contracte cu clientii;
¿ Decide inceperea sau incetarea livrarilor catre clientii rau platnici;
¿ Are autoritatea de a cere informatii directorului de planning, directorului operational si departamentului importuri in scopul luarii deciziilor privitoare la vanzari;
¿ Utilizeaza echipamentele, consumabilele si alte materiale puse la dispozitie de firma.


CERINTE

Studii: studii superioare
Calificari, specializari:
-training in vanzari si negocieri, marketing, management;
-studiile postuniversitare in domeniul Marketing-ului sau Vanzarilor constituie un avantaj.
Experienta:
-in specialitate: -experienta in domeniul comercial, 3 ani;
-experienta in vanzari intr-o companie din sectorul
FMCG constituie avantaj;
-pe post: orice experienta pe un post asemanator constituie un avantaj.
Cunostinte necesare:
- cunostinte privind procesul de vanzare si tehnici de negociere;
- cunoasterea canalelor de distributie de tip key account;
- cunostinte de management;
- cunoasterea in profunzime a pietei specifice;
- cunoasterea generala a mediului de afaceri romanesc;
- cunostinte operare PC (MS OFFICE, Internet)
- cunostinte generale de marketing
Limbi straine: engleza - scris si vorbit nivel ridicat
italiana si/sau franceza¿ constituie avantaj
Aptitudini si deprinderi necesare:
Feeling comercial
Abilitati de comunicare
Abilitati de negociere
Abilitati de calcul
Abilitati de coordonare a personalului
Spirit organizatoric
Spirit de initiativa
Aptitudinea de a lucra cu documente
Capacitate de a lua decizii
Team-player
Rezistenta la stres
Dinamism, ambitie, curiozitate
Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
Capacitate de asumare a responsabilitatilor
Permis de conducere cat.B


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate