Director Administrativ

Perfect Tour SRL

20-10-2008 | EXPIRA LA 26-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Planificarea si coordonarea activitatii administrative, supravegherea utilizarii rationale a resurselor si a efectuarii cheltuielilor;
- Planificarea, coordonarea si controlul activitatii personalului administrativ;
- Aprovizionarea cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere si alte reparatii necesare la firma;
- Asigurarea aplicarii prevederilor legale referitoare la confectionarea stampilelor, folosirea si evidenta stampilelor;
- Asigurarea instruirii pe linie de Protectia Muncii si Prevenirea si Stingerea Incendiilor.


CERINTE

- Studii superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj;
- Disponibilitate de deplasare;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Capacitate de organizare, planificare si control;
- Spirit de initiativa, dorinta de perfectionare continua;
- Spirit de echipa;
- Capacitate de concentrare in respectarea termenelor limita impuse;
- Cunostinte avansate de operare a MS Office.


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de turism specializata in turism extern / intern, bilete de avion, organizare evenimente, asigurari; agent DerTour, Meier\'s, ADAC.