DIRECTOR ACHIZITII

S.C. SANADOR S.R.L.

15-10-2007 | EXPIRA LA 14-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizarea, planificarea si coordonarea activitatilor specifice de achizitii interne;
- Negocierea cu furnizorii (de materiale si servicii) a preturilor, calitatii, facilitatilor contractuale si incheierea contractelor de achizitii;
- Evaluarea necesarului de materiale si echipamente , planificarea acestora, conform nevoilor reale;
- Intocmirea comenzilor de achizitii si lansarea acestora catre furnizori;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de materiale si servicii , identificarea de noi furnizori;
- Impreuna cu managementul companiei participa la dezvoltarea si imbunatatirea sistemului de control intern, in vederea identificarii si minimizarii riscurilor operationale majore;
- Participa la elaborarea bugetelor anuale de cheltuieli;


CERINTE

- studii superioare ,
- minim 3 ani experienta pe un post similar, constituie avantaj experienta in sistemul medical;
- cunostinte avansate PC
- experienta in activitati de negociere, contractare, derulare;
- abilitati de planificare si organizare;
- foarte bune abilitati de comunicare;
- dorinta de implicare, perseverenta, rezistenta la lucru in conditii de stres


DESCRIEREA FIRMEI

Centrul Medical Sanador este o companie ce ofera intreaga gama a serviciilor medicale angajatilor companiilor nationale si internationale, persoanelor individuale si familiilor acestora.