Job expirat
- identifica necesarul de aprovizionare;
- negociază cu furnizorii preturile de achiziţie;
- ia masurile necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate in limita bugetului.
- recomanda alegerea produselor
- supervizează derularea contractelor
- elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achiziţii la nivel de companie
- elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie si pe fiecare direcţie de business
- elaborează propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor
- organizează si participa la licitaţii
- analizează piaţa si sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala si viitoare a produselor etc.
- studii superioare finalizate (economice sau tehnice)
- experienţa in domeniu minim 7 ani si intr-un post similar minim 3 ani (intr-o companie internaţionala)
- experienţa in negociere
- cunostinte limba engleza, peste mediu
- cunostinte operare PC ¿ pachetul Office avansat
- permis categoria B
- rezistenta la stres, flexibilitate, răbdare, atenţie la detaliu, simţul datoriei si disponibilitate pentru program prelungit