DESIGNER/ DECORATOR MAGAZINE

Sc Domo Retail SA

15-10-2006 | EXPIRA LA 21-10-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

¿ Transpune in imagini concepte, idei, mesaje transmise de catre initiatorul proiectului in vederea decorarii magazinelor Domo.
¿ Intelege, se documenteaza asupra temei de comunicare grafica;
¿ Este responsabil de respectarea regulilor si principiilor de baza ale comunicarii grafice;
¿ Executa lay-out-ul (detaliere);
¿ Prezentarea lay-out-ului / urilor catre initiator/ decizionar;
¿ Este responsabil de identificarea, initierea si coordonarea contactelor si contractelor necesare executiei (ex: foto, art buying);
¿ Este responsabil de executia DTP a lay-out-lui final; in cazuri speciale pune la dispozitia DTP-ului materialele necesare productiei. Verifica si este responsabil de corectitudinea executiei din punct de vedere DTP pe care o prezinta in forma finala initiatorului/ decizionarului;


CERINTE

¿ Studii superioare absolvite Arte plastice preferabil: specializare in design grafic, comunicare vizuala)
¿ Experienta anterioara agentie publicitara, studiouri , design de magazine
¿ Atentie la detalii;
¿ Planificare si organizare;
¿ Foarte bune abilitati de comunicare (verbal si scris) ;
¿ Capacitate de lucru individual si in echipa;
¿ Integritate
¿ Cunostinte limba engleza (nivel mediu)
¿ Bun cunoscator al fenomenului media (tendinte si tehnologii);
¿ Abilitati de operare IT a programelor specifice de grafica;
¿ Abilitati de analiza/ sinteza ( abordarea integrala si creativa a proiectului)
¿ Permis de conducere categ. B
¿ Disponibilitate catre calatorii in interes de serviciu


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem, conform datelor statistice, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.
In cifre, Domo inseamna: o retea nationala formata din 110 magazine, a caror suprafata depaseste 35.000 metri patrati; mai bine de 1000 angajati; o cifra de afaceri de 101 milioane de euro in 2004, iar pentru 2005, fiind prevazuta o cifra de afaceri de peste 130 mil. de euro.
In filozofie, Domo inseamna mai mult decat atat: inseamna ambitia de a deveni autoritatea in electronice si electrocasnice; inseamna ca ne dorim a in viitor sa gasim in orice camin din Romania macar un echipament cumparat de la Domo; inseamna ca avem un set de valori pe care un le-am incalcat niciodata ¿ respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea. Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de afaceri, iar clientii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor, si sa ne prefere pentru prospetimea magazinelor noastre, pentru gamele de produse, pentru serviciile si solutiile noastre de finantare, pentru straduinta noastra de a le face memorabila.
Orice experienta de cumparare. Sa fim solutia la indemana, avantajoasa si placuta.
Ca sa razbati intr-o piata tot mai aglomerata si mai competitiva e nevoie de o abordare proaspata, speciala, interactiva. De aceea, ne-am redefinit identitatea si modelul de business. Ne-am reproiectat aspiratiile, am regandit sistemul de relationare cu clientii si partenerii nostri. Si, nu in ultimul rand, ne-am redefinit imaginea.
Vino alaturi de noi si contruieste-ti imaginea de profesionist!