Job expirat
Responsabilitatile tale sunt:
- Crearea si imbunatatirea continua a bazelor de date care contin clientii si furnizorii firmei
- Conceperea, dezvoltarea si implementarea de programe vizand ariile cercetare de marketing, promovare vanzari, structurare clienti
- Executarea de campanii de cercetare de piata, atunci cand este necesar
- Gestionarea mijloacelor de marketing direct si online
- Monitorizarea constanta a concurentei si a presei de profil, in vederea identificarii de elemente importante pentru dezvoltarea afacerilor firmei - licitatii, programe de cercetare, fonduri europene, asociatii de profil etc.
- Actualizarea constanta a imaginii externe a firmei, prin website, comunicate, identitate
- Generarea de content scris pentru materiale de tip: fise de produs, studii de caz, prezentari, articole electronice
- Asistenta in elaborarea bugetarilor si a prognozelor de vanzari
Postul este orientat in primul rand spre partea de cercetare si vizeaza o buna organizare si structurare a datelor.Tinta este clientul si particularitatile acestuia, iar politica de marketing Radient este focusata pe identificarea de segmente specifice.
Este necesara
- cunosterea limbii engleze,
- creativitatea si comunicarea fiind calitati cautate.
Depinde numai de tine. Plecam insa de la oferta de baza: calculator, telefon, bonuri de masa.
Radient este o firma independenta de consultanta. Identitatea, solutiile IT structurate si raportarea la piata care va inconjoara sunt raspunsurile Radient.
Misiunea noastra este sa dezvoltam afaceri, prin tehnologie, marketing si vanzari eficiente. Suntem specialisti certificati in Marketing, IT si Vanzari. Lucram cu parteneri puternici, de la valori locale la producaori si distribuitori internationali de software specializat.