Database Administrator - Multiple Positions

JOBSgarden

22-09-2008 | EXPIRA LA 28-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Profil 1: For one of our clients, a development Company that offers powerful CTI - Computer Telephony Integration (Call Center Solutions, IVRs, CTI, etc on dialogic boards) applications across a variety of business environments, we’re looking for professional people to fill in the position of Database Administrator.

Responsibilities:
- Defines the database specifications;
- Develops the databases;
- Database performance monitoring / tuning;
- Database administration;
- Database design;
- Maintaining database security.

Profil 2: Pentru unul din clientii nostri, o companie multinationala in domeniul distributiei si comercializarii gazelor naturale, cautam persoane profesioniste pentru pozitia de Specialist SAP - Administrator Baza de date.

Responsabilitati legate de un proiect SAP (sau change request) acceptat:
- colaborarea cu consultantii SAP externi in cazul implementarii noilor functionalitati;
- asigurarea intretinerii si dezvoltarii BD dupa trecerea in exploatare;
- participarea la actiunea de implementare.

Responsabilitati legate de suport pentru un sistem productiv SAP:
- instalarea, configurarea, migrarea, administrarea functiunilor de ansamblu a bazelor de date;
- asigurarea functionalitatii BD si minimizarea pierderilor in caz de dezastru;
- intocmirea strategiilor de back-up/recovery BD.
- propunerea de modificare/inlocuire a programelor/aplicatiilor ce nu raspund criteriilor de performanta sau securitate;
- de a propune conducerii Departamentului IT masuri pentru asigurarea securitatii si sigurantei BD aflate in exploatare;
- oferirea de asistenta utilizare SAP Productiv;
- elaborarea rapoartelor tehnice si recomandarilor privind utilizarea optima a BD;
- elaborarea de propuneri de perfectionare a aplicatiilor pe BD;
- monitorizarea si intretinerea spatiile alocate pentru BD;
- asigurarea de tuning BD pentru functionarea optima in functie de dotarea existenta;

Responsabilitati legate de gestionare a unei echipe:
- asigurarea de suport informational pentru SAP Specialist I si II si SAP Specialist Junior;
- propunerea de cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale, de informare si documentare.

Alte responsabilitati:
- Respecta procedurile de lucru specifice Serviciului SAP;
- Acorda drepturi de acces la BD, respecta si se implica in perfectionarea politicii de securitate;
- Asigura Helpdesk SAP post implementare;
- Respecta standardele de calitate.


CERINTE

Profil 1:
Ideal candidate:
- Minimum Bachelor’s degree (preferably in Information Technology or related engineering);
- 2+ years of experience in a similar position;
- Very good knowledge of relational database concepts;
- Working experience with SQL Server and Oracle;
- Experience related to at least medium size databases;
- Performance monitoring/tuning experience;
- Experience in designing data models is a plus;
- Experience with other RDBMS systems is a plus;
- Specific training / certification is a plus;
- Advanced level of English is a must;
- Ability to integrate well with a strong technical team;
- Very well organized;
- Attention to details;
- Strong analytical skills;
- Quick learner;
- Creative;
- Self managed and motivated, proactive approach.

Profil 2:
- Cunostinte avansate de programare SQL;
- Studii superioare;
- Cursuri de specialitate - reprezinta avantaj;
- Experienta de minim 2 ani in administrarea unei baze de date (Oracle, MySQL, SQL Server etc.);
- Experienta de lucru intr-un sistem productiv;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Orientarea spre client;
- Orientare spre echipa;
- Adaptarea la schimbare;
- Comunicare;
- Etica;
- Capacitate de lucru sub presiune, avand abilitatea de a lua decizii eficiente intr-un timp scurt;
- Capacitate de analiza si anticipare.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta, nivelul de pregatire si aptitudinile individuale.


DESCRIEREA FIRMEI

ITJobs este o companie ce ofera servicii complete de recrutare si selectie, avand filiale in Budapesta, Belgrad, Dubai, Kiev, Viena si Bucuresti.

Compania a fost fondata in anul 2001 avand ca obiect principal de activitate recrutarea si selectia specialistilor IT si Telecomunicatii. Inca de la inceput compania si-a construit o solida reputatie in domeniul recrutarii profesionistilor IT, pe toate nivelurile de experienta, de la pozitii de intrare pana la cele de top.

In 2005, pentru a tine pasul cu cerintele pietei, compania a dezvoltat o noua divizie, Jobsgarden, care are ca obiect de activitate atat recrutarea specialistilor din domeniile comercial, financiar, resurse umane, inginerie, constructii, cat si a celor din domeniul IT.

www.jobsgarden.ro