DATABASE ADMINISTRATOR

TBI Leasing IFN SA

19-11-2009 | EXPIRA LA 25-11-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Managementul direct al aplicatiilor si sistemelor de baze de date ale companiei.
- Managementul direct si dezvoltarea politicilor de securitate referitoare la sistemele si aplicatiile aflate in administrare.
- Diagnoza si remedierea rapida bazelor de date ale companiei, in cazul incidentelor.
- Mentinerea legaturii cu furnizorii externi.
- Implementarea si managementul procedurilor interne privind aplicatiile si sistemele companiei.
- Coordonarea cu membrii departamentului IT in vederea asigurarii unui nivel inalt de integrare al diferitelor sisteme folosite in cadrul companiei. Aditional, participarea la implementarea de noi sisteme, precum si consultanta relevanta pentru clientii interni.
- Asigurarea asistentei catre departamentul IT in vederea monitorizarii eficiente a sistemelor si aplicatiilor companiei.
- Asigurarea de suport si training catre clientii interni ai companiei.
- Mentinerea aplicatiilor si sistemelor companiei la un nivel inalt de securitate si performanta. Informarea rapida si colaborarea cu managerul direct in vederea rezolvarii rapide a problemelor de natura tehnica.


CERINTE

- Demonstrarea abilitatii de a genera rezultate atat prin prisma dezvoltarii profesionale cat si a dedicarii, precum si capacitatea de a furniza solutii inovative pentru companie. Capacitatile de management al aplicatiilor si sistemelor trebuiesc a fi combinate cu aptitudini avansate de comunicare si lucru in echipa.
- Cunoasterea in detaliu a mediului de lucru al sistemelor bazate pe Microsoft Windows;
- Cunoasterea in detaliu a arhitecturii si functionarii sistemelor Microsoft SQL;
- Experienta vasta in interpretarea si remedierea erorilor, in executia programata si secventiala a proceselor;
- Experienta relevanta cu Charisma Enterprise constituie un avantaj;
- Buna cunoastere a activitatilor de analiza de date, precum si a Microsoft Reporting Services;
- Contributia importanta, de natura tehnica, la un proiect software complex, incluzand specificatiile functionale si de design, dezvoltarea, implementarea, depistarea si corectarea erorilor;
- Cunostinte de baza in domeniul managementului de proiecte;
- Atitudine orientata catre satisfacerea clientului;
- Abilitatea de a analiza si remedia defectele, precum si documentarea activitatii;
- Personalitate responsabila, flexibila si adaptabila;
- Cel putin trei ani experienta cu sisteme de baze de date critice pentru companie, in special managementul acestora si al aplicatiilor aferente; remedierea eventualelor defectiuni;


DESCRIEREA FIRMEI

TBI Credit IFN este o companie financiara multinationala care face parte din grupul olandez TBIH Financial Services si este activa in acordarea de credite de consum. Implementarea unui sistem de creditare potrivit cu clientii tinta a dus la succes si la dezvoltarea companiei.
TBI Credit IFN s-a infiintat in anul 2003 si este prezenta in peste 40 de orase din Romania.