Customer Support Specialist - Okazii.ro

Okazii.ro

26-11-2011 | EXPIRA LA 26-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Moderarea forumurilor Okazii.ro
-Validarea produselor noi introduse de catre utilizatori
-Asocierea produselor ca la categoriile corecte
-Validare comentarii calificative acordare de catre utilizatorii site-ului.


CERINTE

-Student in an terminal / master
-Experienta intr-un departament de customer support (online) sau call-center – avantaj semnificativ
-Cunostinte avansate de operare PC: MS-Office si Internet
-Limba engleza - nivel avansat
-Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris) si interrelationare interpersonala
-Persoana organizata, atenta la detalii
-Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva
-Rezistenta la stress, capacitatea de a respecta termene limita foarte scurte
-Capacitate de a lucra in echipa, spirit de cooperare, receptivitate.


BENEFICII OFERITE

-posibilitatea de a alege din multe variante de program de lucru;
-Conditii de lucru excelente intr-un mediu tanar si dinamic;
-Posibilitatea promovarii atat in cadrul departamentului cat si in alte departamente ale site-ului;
-Acces gratuit sala sport/fitness.


DESCRIEREA FIRMEI

Okazii.ro este cel mai mare portal de licitatii online din Romania. Cu peste 2,7 milioane de vizitatori pe lună, Okazii.ro oferă cea mai mare varietate de produse puse în vânzare (peste 1.100.000), cât şi cea mai mare comunitate online de comercianţi independenţi din România (peste 600.000 de utilizatori activi). În momentul de faţă echipa Okazii.ro are 50 de angajaţi, cu o medie de vârsta ce nu depăseşte 26 de ani, cu aptitudini în zonele IT, programare, vânzări, PR, relaţii cu clienţii, marketing, dezvoltare de business, web design şi creaţie, Statistica, SEO.
Okazii.ro este in continua cautare de talente, persoane dinamice si pasionate de internet, care sa intregeasca echipa si care sa ajute la dezvoltarea Okazii.ro.