Customer Support Specialist - Gazduire.ro

S.C. Netbridge Services S.R.L.

04-11-2010 | EXPIRA LA 04-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Intocmeste facturi in baza proformelor;
- Marcheaza platile pe baza extrasului de cont;
- Intocmeste la cererea clientului situatia de cont;
- Realizeaza activitati de secretariat - receptionare si directionare telefoane, fax-uri, corespondenta prin posta si e-mail, protocol etc ;
- Pregateste oferte comerciale;
- Pregateste prezentarile necesare pentru serviciile firmei;
- Efectueaza actiuni de retentie a clientilor.


CERINTE

- Abilitati de comunicare scris si vorbit,
- Cunostinte tehnice despre tehnologiile internet;
- Cunostinte de contabilitate primara reprezinta un plus;
- Seriozitate maxima, corectitudine si punctualitate.


BENEFICII OFERITE

- Conditii de lucru excelente intr-un mediu tanar si dinamic;
- Traininguri pentru formare profesionala;
- Acces gratuit sala sport/fitness;
- Tichete de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie din Romania cu activitate exclusiva pe Internet, care dezvolta servicii de calitate, avand in portofoliu o gama larga de aplicatii web, ce ocupa pozitii de top in Internet . Misiunea noastra este sa implementam cele mai profesioniste servicii online in Romania, oferindu-le utilizatorilor si clientilor interni/externi toate conditiile pentru a beneficia la maxim de avantajele Internetului.