Customer Support Representative - servicii de consultanta fiscala - part time

ABC Human Capital

14-08-2013 | EXPIRA LA 13-09-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor din portofoliu
 Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin mail si telefonic raspunzand in timp util clientilor
 Respecta procedurile interne de comunicare cu clientul
 Pastreaza legatura cu biroul din Polonia in vederea transmiterii dosarelor clientilor si pentru informa fiecare solicitant in parte cu privire la stadiul dosarului sau.


CERINTE

Experienta pe pozitii care au prespuns lucrul cu clientii (customer service, customer support)
 Cunostinte bune in sisteme de operare Windows
 Foarte bune competente de comunicare
 Cunoasterea limbii engleze
 Foarte bune competente de lucru cu sarcini multiple si capacitate de organizare.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d