Customer support Okazii.ro

S.C. Netbridge Services S.R.L.

18-11-2010 | EXPIRA LA 18-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Daca vrei sa te alaturi echipei noastre ca si CUSTOMER SUPPORT, vei avea ca responsabilitati:
- Suport online pentru utilizatorii site-ului gestionat de departament;
- Solutionarea prompta a problemelor utilizatorilor si operarea in sistem a modificarilor necesare;


CERINTE

- Studii superioare finalizate
- Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara
- Cunostinte aprofundate de gramatica limbii romane
- Buna comunicare scrisa
- Cunostinte PC - MS Office (Word, Excel), Internet;
- Atentie sporita la detalii, capacitate de concentrare;
- Abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant, in functie de abilitati si performante
- Oportunitati reale de dezvoltare personala si profesionala alaturi de o echipa tanara.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie din Romania cu activitate exclusiva pe Internet, care dezvolta servicii de calitate, avand in portofoliu o gama larga de aplicatii web, ce ocupa pozitii de top in Internet . Misiunea noastra este sa implementam cele mai profesioniste servicii online in Romania, oferindu-le utilizatorilor si clientilor interni/externi toate conditiile pentru a beneficia la maxim de avantajele Internetului.