Job expirat
- preia comenzi si ofera informatii/suport despre serviciile comercializate
- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail si rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- transmite o serie de raportari superiorului ierarhiv direct.
- limba engleza reprezinta avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii
- CEI PASIONATI DE JOCURI ELECTRONICE/VIDEO SI AU CUNOSTINTE AVANSATE PC (RETELE, HARDWARE) AU UN REAL AVANTAL
- salariul se negociaza in cadrul interviului
- mediu de lucru placut
- echipa tanara si dinamica
Fondata in anul 2004, HR SERVICES & SOLUTIONS este o companie care ofera servicii de recrutare si selectie de personal, precum si servicii de executive search, caracterizate prin integritate si confidentialitate depline. Cheia succesului nostru consta in evaluarea corecta a nevoilor partenerilor nostri si identificarea talentelor de top. Noi cautam lideri care sunt vizionari si care pot conduce oamenii cu pasiune.