CUSTOMER SUPPORT Engleza – Franceza (proiect in turism)

ABC Human Capital

26-07-2013 | EXPIRA LA 25-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul si Obiectivele Postului:

Titularul Postului are rolul de a valida conformitatea tuturor recenziilor si imaginilor inscrise de membrii/ utilizatorii website-urilor companiei client (turism) cu setul de proceduri de lucru si manuale in vigoare si de a aproba spre publicare doar acele recenzii si imagini conforme cu acestea.

Descrierea atributiilor postului:
• Analizeaza, investigheaza si valideaza continutul si integritatea recenziilor si imaginilor inscrise de membrii/ utilizatorii website-urilor companiei client in conformitate cu procedurile curente, regulile si instructiunile aferente proiectului;
• Ia decizii cu privire la publicarea pe website, respingerea sau escalarea acestora catre echipa speciala desemnata pentru aceasta activitate respectand setul de reguli de lucru si proceduri agreate;
• Se asigura ca exista o concordanta perfecta intre statusurile alocate recenziilor si procedurile si instructiunile de lucru aferente proiectului si evidentele capturate pentru a sustine decizia, in cazul deciziei de respingere;
• Identifica si escaleaza catre superiorul direct si/sau catre echipa desemnata de client eventualele erori ale aplicatiilor folosite pentru procesarea recenziilor, precum si recenziile cu caracter complex ce nu pot fi solutionate prin aplicarea procedurilor si instructiunilor de lucru specifice proiectului;
• Intocmeste rapoarte privind bilantul activitatii zilnice si raporteaza catre coordonatorul colectiv al echipei.


CERINTE

• Studii Universitare absolvite sau in curs de absolvire (obligatoriu);
• Abilitati lingvistice, atat scris cat si vorbit:
• Limba ENGLEZA si limba FRANCEZA– nivel avansat
• Experienta in domeniul Customer Service/ Customer Support (preferabil);
• Abilitati excelente de comunicare;
• Abilitati operare PC: abilitati de utilizare ale sistemului de operare Windows si ale aplicatiilor aferente; cunostinte medii utilizare pachet Microsoft Office, in special Excel (obligatoriu); utilizare aplicatii web-based si baze de date;
• Cunostinte utilizare Internet (navigarea pe Internet, cautarea informatiilor, motoare de cautare, posta electronica, crearea unei adrese e-mail, trimiterea si primirea mesajelor, fisiere atasate, introducerea unei semnaturi, utilizarea filtrelor, schimbarea parolei);
• Abilitati temeinice de gestionare a timpului si de prioritizare a sarcinilor alocate, multi-tasking.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d