Job expirat
• asigurarea asistentei tehnice prin telefon in vederea rezolvarii sesizarilor venite din partea clientilor referitoare la functionarea serviciilor de Internet, Date si Voce
• delegarea sesizarilor ce necesita un nivel avansat de cunostinte catre departamentele tehnice de nivel superior
• urmarirea rezolvarii problemelor delegate si informarea periodica a clientilor cu privire la stadiul rezolvarii sesizarilor semnalate
• student sau absolvent al unei facultati cu profil tehnic (Electonica si Telecomunicatii sau Automatica si Calculatoare reprezinta avantaj)
• excelente abilitati de comunicare
• atitudine orientata catre client si catre obtinerea rezultatelor
• team player cu simt dezvoltat al responsabilitatii
• cunostinte tehnice de baza in: TCP/IP, IP troubleshooting, xDSL, dial-up, MS Outlook si/sau alte aplicatii pentru e-mail, sisteme de operare (Windows (toate versiunile); Linux (reprezinta un avantaj)), monitorizarea si depanarea echipamentelor de retea
• limba engleza: nivel avansat(scris, citit, vorbit)
• disponibilitate pentru lucrul in ture
• pachet salarial motivant
• bonus trimestrial in functie de realizarea obiectivelor
• excelente oportunitati de dezvoltare in cadrul unei echipe de profesionisti
GTS Telecom este parte a grupului GTS Central Europe, cel mai important operator alternativ la nivel regional de servicii de comunicatii de date, telefonie si hosting pentru piata business, cu operatiuni in Cehia, Polonia, Romania, Slovacia si Ungaria. Prin parteneriate locale grupul furnizeaza servicii de telecomunicatii in Bulgaria, Croatia, Letonia, Serbia, Slovenia si Ucraina. La editia a 5-a a Congresului European de Telecomunicatii desfasurat in Amsterdam in noiembrie 2005, GTS Central Europe a primit distinctia ``Best Central and Eastern European Wholesale Provider``.
Pozitionata ca Business Accelerator (TM) ?i certificata ISO 9001, compania furnizeaza cele mai stabile servicii de comunicatii din Romania pe care le gestioneaza pana la interfata de conectare a clientilor (end-to-end). Nivelul de stabilitate mediu cumulat la nivelul primelor 9 luni ale 2006 pentru solutiile instalate clientilor a fost de 99,85%, dupa ce in 2005 a fost 99,87% iar in 2004 99,8%. Gama de servicii GTS Telecom cuprinde solutii de transport, comunicatii de date TCP /IP, X.25 si Frame Relay, servicii Internet, hosting si solutii de telefonie.