Customer Support cu: GERMANA sau ITALIANA/FRANCEZA/RUSA sau POLONEZA +obligatoriu ENGLEZA

SC OBIETTIVO LAVORO ROMANIA SRL

16-04-2014 | EXPIRA LA 18-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raspunde solicitarilor de service/suport, oferind solutii corecte situatiilor aparute atat prin mail cat si telefonic exclusiv pe proiecte INBOUND
Efectueaza monitorizari de rutina ale aplicatiilor clientilor si a altor instrumente de lucru
Reactioneaza prompt si raspunde alertelor platformei de monitorizare
Coordoneaza si rezolva probleme tehnice inainte de a le directiona departamentului tehnic al clientului
Rezolva e-mail-urile receptionate conform cerintelor proiectului


CERINTE

Limba GERMANA sau ITALIANA/FRANCEZA/RUSA sau POLONEZA nivel avansat
Limba ENGLEZA nivel mediu-avansat
Absolvent de studii superioare sau student
Experienta intr-o companie de Business Process Outsourcing (reprezinta un avantaj)
Rezistenta la stres
Abilitati dezvoltate de empatie si comunicare
Adaptabilitate si atentie la detalii
Spirit dezvoltat de observatie
Spirit colegial dezvoltat


BENEFICII OFERITE

Contract de munca pe durata nedeterminata
Training si posibilitatea de avansare
Pachet salarial atractiv (salariu fix, tichete de masa, asigurare medicala, bonus lunar de performanta)
Se poate oferi pachet de relocare pentru persoanele interesate in a veni in Bucuresti


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o echipa de profesionisti. Buni colegi de echipa. Orientati catre rezultate si performanta. Gata oricand sa actionam cand este nevoie de noi. Acestia suntem noi!
Cu o experienta de peste 7 ani in Romania, Obiettivo Lavoro Romania este exact genul de companie care iti poate oferi jobul potrivit pentru tine.
Suntem siguri ca oferim doar ce este mai bun. De aceea trebuie sa profiti de aceasta oportunitate.