Customer support - Call center

Grifon Group SRL

23-10-2007 | EXPIRA LA 22-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau comenzile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- ofera informatii despre politiciile comerciale ale companiei
- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite situatii
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente


CERINTE

- cunostinte IT constituie un avantaj
- o alta limba straina constituie un avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie


DESCRIEREA FIRMEI

Marketonline - Unicul magazin online de sapte stele