Customer support - asistent departament service

SACH DIGITAL

18-12-2009 | EXPIRA LA 24-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Comunicarea prin intermediul telefonului sau email cu magazinele sau clientii finali si solutionarea problemelor aparute post-vanzare.
- Verificarea documentelor produselor venite in service.
- Raportare si comunicare catre departamentul service din Polonia.
- Reparatii simple (training oferit in Polonia)
- Alte cerinte venite din partea managementului companiei.
- Inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- Rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- Solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- Transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- Cunoscator al limbii poloneze, scris, vorbit si citit - obligatoriu.
- Cunostinte despre electronice.
- Dispus pentru calatorii in interes de serviciu in Polonia.
- Experienta PC (Microsoft Office, Internet)
- Abilitati de comunicare - telefonic si prin e-mail.
- O alta limba straina constituie un avantaj - engleza



- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie
- telefon
- laptop


DESCRIEREA FIRMEI

Sach Digital SRL is a company based on import and distribution of electronics products (MP3/4 players, portable DVD players, radios, microsystems, accessories).

We distribute our electronics equipment in all electronics specialists stores chains.

You have the possibility to work with young persons in a new and growing company.