Customer support

SC FASTLINK SRL

17-04-2012 | EXPIRA LA 17-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- înregistrează solicitările de informaţii sau nemulţumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat;
- găsirea de soluţii comune împreună cu dezvoltatorii şi managerii de calitate cu privire la rezolvarea problemelor care apăr la client;
- rezolvă într-un timp cât mai scurt solicitări în funcţie de prioritate, conform politicii companiei;
- prioritizarea ticket-elor în conformitate cu standardele clientului;
- colaborează cu restul departamentelor în vederea optimnizarii activităţii;
- filtrează solicitartile primite pentru a le identifică pe cele mai frecvente;
- transmite o serie de raportări departamentelor implicate.


CERINTE

- studii medii sau superioare;
- limbă străină: Engleză - nivel conversaţional;
- abilităţi de utilizare a pachetului MS Office;
- bune abilităţi de comunicare;
- cunostinte minime Windows;.
- bune abilităţi de planificare, coordonare şi organizare;
- punctual, responsabil şi capabil să respecte dead line-uri;
- înţelege specificul activităţii FASTLINK şi este dispus să lucreze full time, în schimburi (inclusiv noaptea, în week-enduri şi în zile de sărbători legale).

Costituie un avantaj:
Experienţă utilizare sistem operare Linux;
Experienţă în call center.


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociază în cadrul interviului;
- se oferă posibilitatea avansării în companie;
- tichete de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

www.fast-link.ro