Customer support

European Telecom

21-11-2009 | EXPIRA LA 27-11-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii primite fie telefonic, fie prin e-mail
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba engleza
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii
- contabilitate primara- constituie un avantaj
-prezenta agreabila
-preferabil cu varsta cuprinsa intre 21-26 de ani


BENEFICII OFERITE

- se ofera posibilitatea avansarii in companie
- salariu de inceput este de 900 RON


DESCRIEREA FIRMEI

European Telecom este Integrator si Consultant in domeniul telecomunicatiilor.