Customer support

Media Sport SRL

01-02-2009 | EXPIRA LA 07-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba engleza (nivel mediu)
- limba italiana constituie un avantaj
- studii superioare
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului


DESCRIEREA FIRMEI

Media Sport este o societate de comunicatii si marketing care activeaza de multi ani cu succes atat in Italia, cat si in strainatate. Noi producem o gama vasta de produse care au un puternic caracter inovativ care rezolva cele mai obisnuite probleme de vizibilitate si de atractie, constituind o noua modalitate de captare a atentiei, moderna si de succes: panouri orizontale/verticale, corturi practice si usoare, pereti modulari, panouri de expunere cu rulare pe verticala/ roll up & bannere rapide/qiuck banner, mese, totemuri, tipare digitale, insigne, imprimeuri pe sticla si tot ceea ce poate fi necesar pentru organizarea de evenimente, ca si pentru amenajarea de puncte de vanzare.