Customer support

ROMEXPED GROUP

11-08-2008 | EXPIRA LA 10-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii primite fie telefonic, fie prin e-mail sau fax
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- o alta limba straina constituie un avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- se ofera posibilitatea avansarii in companie
POSTUL ESTE VALABIL PENTRU BIROUL DIN BUCURESTI


DESCRIEREA FIRMEI

Romexped Group este o societate cu capital privat ce efectueaza transporturi internationale de marfuri pentru import/export si tranzit, in trafic rutier (inclusiv transporturi internationale rutiere pe diferite trasee europene cu camioane complet echipate) feroviar, aerian, fluvial, maritim, grupaj, conventional, containerizat si agabaritic.