Customer support

TR IT TEAM

26-06-2006 | EXPIRA LA 02-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba engleza ¿ nivel avansat
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie
- posibilitatea de a locui si de a lucra in SUA
- alte beneficii


DESCRIEREA FIRMEI

Companie partenera a firmei KOMPO din SUA. Colaboram EXCLUSIV cu aceasta firma, oferind angajatilor posibilitatea de a lucra in Statele Unite. De asemenea, incercam constant sa stimulam pozitiv toti angajatii prin prime si beneficii diferite de cele salariale.
Suntem o echipa unita si la modul general, structurata dupa modelul american.