Customer Support

YKK ROMANIA

08-06-2006 | EXPIRA LA 14-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Titularul postului are rolul de a asigura cu profesionalism interfata intre companie si clientii acesteia.

- Gestioneaza comenzile primite de la clienti (confirmare termene de livrare, inregistrare in sistem, transmitere catre companiile din cadrul grupului);
- Intocmeste documentele de livrare pentru marfa expediata(facturi, avize de expeditie, etc.);
- Livreaza catre clienti mostre, cataloage si alte materiale publicitare;
- Intocmeste oferte de pret la cererea directa a clientilor.
- Elaboreaza rapoartele specifice activitatii.


CERINTE

- Studii superioare tehnice/economice
- Experienta in Relatii Clienti - min. 1 an - avantaj Industria Textila
- Operare PC - Word, Excel - nivel avansat
- Limba engleza -scris si vorbit- nivel avansat;

Competente:
- capacitate mare de organizare si incadrare in termene
- abilitati de comunicare orala si verbala
- flexibilitate si atentie sporita la detalii


BENEFICII OFERITE

Training initial si permanent.
Oportunitati de dezvoltare cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

YKK România este lider în productia de accesorii folosite în industria textila; (fermoare, capse, butoni, etc). În anul 2005, YKK România a deschis oficial fabrica de la Chitila, cu o capacitate mare de productie a fermoarelor, precum si flexibilitate în livrarile catre clienti. Cea mai importanta investitie a YKK Romania ramâne însa; cea facuta; în angajatii sai. De aceea, YKK Romania este permanent interesata de recrutarea unui personal de calitate atât din punct de vedere profesional, cât si moral.