Customer Support

FLEXWEBDESIGN

24-10-2007 | EXPIRA LA 23-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate,
- postare anunturilor pe internet


CERINTE

- limba engleza - nivel avansat
- student/a
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii si serioasa


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie in functie de performante


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o echipa noua si tanara care isi propune sa creasca valoarea companiei prin dezvoltarea de proiecte, bazandu-ne pe standardul ridicat al pregatirii noastre si totodata pe abordarea profesionista a managementului companiei.

Ne propunem sa:
- oferim posibilitatea de dezvoltare profesionala;
- extindem gradul de participare a angajatilor in procesul de luare a deciziilor;
- ne sprijinim in mare masura pe spiritul de echipa si pe recunoasterea contributiei individuale la efortul colectiv;
- stimulam respectul reciproc între manageri si subordonati