Customer support

Romexped Group

09-10-2007 | EXPIRA LA 08-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba engleza ¿ nivel avansat
- o alta limba straina constituie un avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana EXTREM DE ORGANIZATA, analitica, FOARTE atenta la detalii...

CUPOSTINTE PC SI NAVIGARE PE ITERNET ( WORD, EXCEL, INTERNET EXPLORER, BAZE DE DATE ) NIVEL AVANSAT


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie

POSTUL ESTE VALABIL PENTRU BIROUL DIN BUCURESTI


DESCRIEREA FIRMEI

societate cu capital privat ce efectueaza transporturi internationale de marfuri pentru import/export si tranzit, in trafic rutier, feroviar, aerian, fluvial, maritim, grupaj, conventional, containerizat si agabaritic.